دیدبان حقوق بشر اروپا خاورمیانه اعلام کرده است که: غزه هر3 دقیقه یکبار مورد تهاجم اسرائیل قرار می گیرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، دیدبان حقوق بشر اروپا-خاورمیانه(سازمان حقوق بشری اروپایی-خاورمیانه‌ای در ژنو سوئیس) اعلام کرده است که با ادامه بمباران سازمان‌های غیرنظامی و شهروندان وزنان و کودکان توسط  رژیم صهیونیستینوار غزه  هر 3دقیقه یکبار مورد تهاجم قرار می گیرد.

این سازمان حقوق بشری اروپایی در بیانیه ای، امروز اعلام کرد : نیروهای اسرائیلی نوار غزه را هر 3 دقیقه یکبار موردتهاجم قرار می‌دهند.

این بیانیه همچنین گفته: تا نیمه‌های شب گذشته، نوار غزه مورد حمله 2061 بمب که شامل 1402 حمله هوایی و 329 بمباران دریایی و 330 بمباران زمینی بوده است، قرار گرفته است.

این سازمان اعلام کرده: روز جمعه 305 خانه تخریب شد که از این تعداد 36 خانه بطور کامل ویران گردید و 269 عدد ازآنها بطور مختصر تخریب شده است و با این تعداد آمار خانه‌هایی که از زمان شروع عملیات نظامی اسرائیل در دوشنبه گذشته تخریب شده است، به 894 عدد می‌رسد که از این تعداد 124 عدد بطور کامل تخریب شده اند و770 عدد نیز بطور مختصر تخریب گردیده‌اند.

این سازمان همچنین از رژیم صهیونیستی خواست تا خشونت‌های خود در حق شهروندان نوار غزه و نیز کشتار زنان و کودکان را متوقف سازد.

گفتنی است، رژیم اسرائیل از زمان اجرای عملیات نظامی در دوشنبه گذشته، حملات شدیدی را بر مناطق مختلف نوار غزه داشته است که منجر به کشته شدن121 فلسطینی و  مجروح شدن بیش از 900 تن دیگر شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار