امروز برای شمال شرق، سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر، ارتفاعات شرقی البرز، برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق هرمزگان و شرق فارس، بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، افزایش ابر، بارش باران و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "شنبه 21 تیرماه 93" برای شمال شرق، سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر، ارتفاعات شرقی البرز، برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق هرمزگان و شرق فارس، بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، افزایش ابر، بارش باران و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، فردا و روز دوشنبه بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد در برخی مناطق شمال غرب، سواحل مرکزی و شرقی خزر رخ خواهد داد.



لازم به ذکر است،  طی سه روز در برخی نقاط استان های شرقی بویژه منطقه زابل باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد طی این مدت به سبب وزش باد شدید در جنوب استان سمنان، در استان های قم، شمال اصفهان، مرکزی و جنوب تهران، در بعضی ساعات باد و گرد و خاک وکاهش کیفیت هوا انتظار می رود.

گفتنی است، آسمان تهران امروز، کمی ابری، در پاره ای نقاط باد و گرد و خاک در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و شهر تهران، صاف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 40 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 27 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 35 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار