سرخو گفت:تا پایان سال 94، 15 کیلومتر باقی مانده از خط 7 مترو تکمیل شده و با بهره برداری از آن به وسیله مترو ورزشگاه تختی و افسریه به سعادت آباد متصل می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محسن سرخو، رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با حضور در کارگاه ساختمانی مترو خط 7 تهران ضمن بازدید از روند ساخت این خط به بررسی مسائل و مشکلات پیش روی آن پرداخت.

وی در این بازدید به برنامه 5 ساله شهرداری تهران اشاره و تصریح کرد: بر اساس این برنامه پیش بینی شده است که به صورت سالانه 30 کیلومتر به خطوط مترو در دست بهره برداری افزوده شود.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این برنامه ریزی برای امسال، تکمیل بخش باقی مانده از خط 3 و بهره برداری از فاز نخست مترو خط 7 شهر تهران است.
 
سرخو طول این خط را 27 کیلومتر دانست و گفت: با روند کنونی امسال 12 کیلومتر از خط 7 مترو تهران ما بین میدان محمدیه و پل نصر به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد : تا پایان سال 94 نیز 15 کیلومتر باقی مانده از خط تکمیل شده و با بهره برداری از آن به وسیله مترو ورزشگاه تختی و افسریه به سعادت آباد متصل می شود.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به تشریح موانع موجود در تکمیل این خط پرداخت و اظهار داشت: کمبود نقدینگی نخستین مشکل این پروژه است که امیدواریم با تامین سریعتر بخشی از منابع که در تعهد شهرداری تهران است و همچنین تامین بخش مورد تعهد پیمانکار، کندی های پروژه برطرف و مسیر هموار تر شود.

سرخو تملک اراضی مربوط به محل قرار گیری ایستگاهها را دیگر مانع بر سر راه تکمیل این خط دانست و گفت: این بخش ازکار باید توسط شهرداران مناطق انجام شود و انجام آن سرعت بیشتری را طلب می کند تا همزمان با بهره برداری از خط تعدادی از آنها مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مترو ، حمل و نقل ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۳۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید تروخدا سریعتر جمعش کنید...پس کی تموم میشه؟!:'(:'(:'(:'(
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۱ تير ۱۳۹۳
شهر پرند چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
احمدي
۱۲:۵۵ ۲۱ تير ۱۳۹۳
از خط 6 چه خبر ؟
آخرین اخبار