شبکه رادیویی سلامت همزمان با سالروز ولادت فرخنده امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه های متنوعی را تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می کند.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، ویژه برنامه «و خدا گفت سلام» به تهیه کنندگی موسی نظری و گویندگی معصومه نوازنی کاری از گروه سلامت معنوي و سبک زندگی سالم رادیو سلامت از ساعت 19:30 به مدت 120 دقیقه با موضوع «بخشش» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود، و برنامه «تابيکران» این گروه نیز قبل از اذان ظهر به مدت 35 دقيقه فضائل اخلاقي امام حسن مجتبی(ع) را بررسي مي‌کند. همچنین برنامه «صبح زندگی» شبکه رادیویی سلامت نیز از ساعت 7:00 صبح به موضوع «همدلی و همیاری» خواهد پرداخت.

گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی در برنامه «زندگی جاری است» از ساعت 10:20 به مدت 40 دقیقه به بررسی «ویژگی های شخصیتی امام حسن مجتبی(ع) به عنوان الگویی در قرنی که استرس و اضطراب حاکم است» می پردازد.
 
برنامه «سلام جوانی» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی و گویندگی ندا خواجه نوری کاری از گروه سلامت و تفریحات نیز از ساعت 17:00 به مدت 40 دقیقه با حضور کارشناسان موضوع «الگوپذیری جوانان از سیره امام حسن مجتبی(ع)» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

گفتنی است، اين ويژه برنامه ها به منظور معرفي ابعاد شخصيتي حضرت امام حسن مجتبی(ع) و معرفي الگوهاي موفق زندگي به نسل جوان از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: رادیو ، سلامت ، صدا ، امام ، جشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.