به مناسبت ماه مبارک رمضان، گنجینه ارزشمندی از کتاب‌های چاپی، پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی و نرم افزارهای چند رسانه‌ای، مربوط به ماه مبارک رمضان و قرآن برپا شده است .

رئیس روابط عمومی سازمان سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،گفت :این کتاب‌های چاپی، پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی و نرم افزارهای چند رسانه‌ای، به زبانهای فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسه و اردو ، در نمایشگاهی علمی و فرهنگی، از 18 تا 30تیرماه صبح و بعد از ظهر در محل کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی پذیرای عموم علاقه‌مندان به آثار فرهنگی و معنوی است.

گفت: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی به عنوان یکی از پایگاههای علمی جهان اسلام ، دارای منابع منحصر به فردی است که در راستای معرفی آنها به جامعه علمی و کتابخوان در قالب نمایشگاههای موضوعی بخشی از آن معرفی می شود.

محمد جواد قوی افزود : در این نمایشگاه از میان مجموعه آثار چاپی با موضوع رمضان و قرآن مجموعه نفیسی همانند ضیافت الهی، اهمیت روزه از نظر علم روز، جایگاه روزه در احادیث و روایات، فرهنگنامه رمضان، رمضان درآینه تاریخ، نقش روزه در درمان بیماری‌ها، و روزه از دیدگاه قرآن و عترت انتخاب و در معرض نمایش عموم گذاشته شده است.

وی به پایان‌نامه‌ها و رساله‌های حوزوی و دانشگاهی با موضوع رمضان نظیر کیف تصوم، الصیام و تطبیق مذاهب اسلامی در بحث صوم اشاره کرد و گفت " در کنار کتابها و پایانامه ها مجموعه ارزشمندی از نرم افزارهای چند رسانه‌ای همانند ربنا، چشمه‌های نور، شهر خدا، نجوای قرآن ، ترنم رمضان و اخلاق قرآنی در این نمایشگاه موجود است .

انتهای پیام//

برچسب ها: گنجینه ، کتاب ، چاپی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.