مدیرعامل بانک سپه گفت: تلاش و مجاهدت ایثارگران درس تاریخی و ماندگاری است که باید در دلها ثبت و ضبط شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، سید کامل تقوی نژاد در جمع مشاورین مدیران عامل بانک ها در امور ایثارگران با بیان اینکه ایثارگری با مفاهیم دینی پیوستگی نزدیکی دارد افزود: ایثارگران باید به فکر ترویج فرهنگ ایثارگری باشند. این فرهنگ باید درجامعه رسوخ کند.

مدیرعامل بانک سپه در ابتدای این  گفت: باید با بهره­ گیری از ارزشهای این ماه مبارک در مهمانی بزرگ خداوند حضور پیدا کنیم تا دلها آکنده از نور آسمانی شود.

وی اظهار داشت: ماه رمضان ماه عزیزی است و باید با انس با قرآن و شناخت ابعاد وجودی آن دلها را آماده نور الهی کنیم.
مدیرعامل بانک سپه خ
خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم در تاریخ جنگ مروری داشته باشیم و به شکل گیری دفاع مقدس اشاره کنیم عمل هر کدام از ایثارگران به خودی خود یک درس تاریخی است.

رییس هیات مدیره با بیان اینکه نمونه ایثارگری ایثارگران ما را فقط با زمان صدر اسلام می توانیم مقایسه کنیم تصریح کرد: در طول تاریخ بشر و در هیچ قوم و آیینی نمی توانیم نمونه ای مثل آن را پیدا کنیم.
مدیرعامل بانک سپه گفت: ما در جنگ از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی خود دفاع کردیم و با فرهنگ بسیجی در برابر دشمن مقاومت و دفاع کردیم.
 
وی تصریح کرد: هر چه به ایثارگران کمک و خدمت کنیم کم است. ایثارگری را با پاداش مادی نمی توان جواب داد.
 
مدیرعامل ادامه داد: ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا و بسیجیان، حقوقی دارند که باید حقوق آنها به رسمیت شناخته شده و ادا شود.
 
وی گفت: باید با سالم سازی محیط سعی کنیم محیطی امن و سالم برای خدمت به مردم و همکاران فراهم کنیم.
 
تقوی نژاد در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با نقش بانک ها در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی راه برون رفت جامعه از وضعیت کنونی است. نقش بانک ها در این دوران پر رنگ است.
 
رییس هیات مدیره گفت: باید آرامش در محیط ایجاد کنیم تا مدیران بتوانند بدرستی تصمیم گیری کنند. اگر فضا را آرام کنیم منافع همه کارکنان و مدیران فراهم می­شود.

تقوی نژاد با اشاره به اینکه تاکنون با بیش از 1100 رئیس شعبه به طور مستقیم صحبت کرده است افزود: باید در جهت سالم سازی حرکت کنیم.
 
وی با بیان اینکه بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر امید رویکردها به سیستم بانکی عوض شده است خاطر نشان کرد: بانک­ها در تصمیم گیری، اعطای تسهیلات، انتخاب طرح ها و ایفای وظایف و مسئولیت ها آزاد هستند.
 
محمد رضا جمالوندی رئیس کمیسیون مشاورین مدیران عامل بانکها در امور ایثارگران نیز طی این مراسم ضمن تشریح مقام والای ایثارگران و جانبازان اظهار داشت: همه ما موظفیم تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات این عزیزان بکار گیریم.
 
وی افزود: هر تلاش و خدمتی به این عزیزان کنیم نمی توانیم دین خود را به آنها ادا کنیم.
جمالوند در پایان ضمن تجلیل از آقای تقوی نژاد بعنوان جانباز و ایثارگر 8 سال دفاع مقدس از مدیر عامل بانک سپه به دلیل توجه ویژه به ایثارگران تشکر و قدردانی کرد.
 
موحدی کرمانی مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران نیز در این گردهمایی ضمن تبیین جایگاه ایثارگران و جانبازان گفت: بانک سپه بالغ بر 29 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: حدود 2000 جانباز، آزاده و خانواده شهید در دل این بانک قرار دارد.

موحدی کرمانی در پایان اظهار داشت: افتخار ما خدمت رسانی به این عزیزان است.

در بخش دیگری از این مراسم  رحیمی نسب دبیر شورای مشاورین در امور ایثارگران ضمن تقدیر از مدیر عامل "بانک سپه"  با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت : همه باید سعی کنیم تا قدر شناس ایثارگران و جانبازان باشیم .
 
وی افزود: ایثارگران و جانبازان متعلق به هیچ جناح و گروه سیاسی نیستند، آنها متعلق به انقلاب اند.
دکتر رحیمی اظهار داشت: ایثارگران هنوز فرصت برای اثبات خود پیدا نکرده اند.
 
وی در پایان با یادآوری نقش حساس بانکها در توسعه اقتصادی خواستار توجه هر چه بیشتر به اهمیت این نقش آفرینی شد.
 
خاتمی مشاور رئیس کل بانک مرکزی در امور ایثارگران سخنران پایانی این گردهمایی بود.

وی نیز ضمن تبیین جایگاه والای ایثارگران و جانبازان اظهار داشت: هنوز دینمان را به آنان ادا نکرده ایم.

خاتمی در پایان با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی ایثارگران خواستار مشارکت جدی همکاران ایثارگر در این المپیاد شد.

انتهای پیام /
برچسب ها: بانک ، سپه ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار