موتو 360 نام ساعت هوشمند موتورولا می باشد که شباهت بسیاری به ساعت های کلاسیک مچی دارد و موتورولا با استفاده از صفحه ی گرد و بند چرمی توانسته به خوبی آن را طراحی و تولید کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، Lior Ron مدیر تولید ساعت هوشمند موتو360، با تشریح این محصول گفته است، که آن ها در طراحی موتو 360 از ساعت های کلاسیک و طراحی دایروی الهام گرفته‌اند.

وی اعلام کرده است در تولید این ساعت با چالش‌های جدی برخوردکرده اند که مربوط به نحوه ی هماهنگی میان فناوری‌های پیچیده این ساعت‌ها و رابط کاربری ساده آن می‌باشد.

تکنولوژی پیچیده‌ای که لیور از آن سخن می گوید در واقع همان اکوسیستم توسعه داده شده برای گجت های پوشیدنی یا سیستم عامل Android Wear می باشد، لیور و تیم تحت مدیریت وی توانسته اند بسیاری از مشکلاتی که سر راه توسعه این محصول وجود داشته است را برطرف کنند، این ساعت برخلاف محصولاتی مانند G Watch ال جی و  GearLive سامسونگ از حاشیه ی بسیار کمی در صفحه نمایش بهره می برد، که این مسئله به زیبایی آن کمک به سزایی می کند، لیور در انتها از سهولت کار با این محصول صحبت کرده است و اذعان داشته که کار کردن با آن به راحتی کار کردن با ساعت های مچی کلاسیک می‌باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار