مدیر کمیته امداد امام خمینی شاهین‌دژ گفت: در حال حاضر حدود 7 هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد، از طرح‌های مختلف حمایتی آن بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاراننادر میکائیلی اظهار داشت: ماه رمضان ماه پرخیر و برکت برای نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی نیز محسوب می‌شود.

وی با اشاره به شدت اجرای طرح‌های حمایتی مختلف کمیته امداد در این ماه گفت: از جمله این طرح‌ها طرح اطعام فقرا و مفتاح‌الجنه است که با همراهی مردم خیر و مسئولان شهرستانی برگزار می‌شود.

میکائیلی در همین راستا از بهره‌مندی 500 نفر از نیازمندان زیر حمایت کمیته امداد امام  خمینی این شهرستان از طرح اطعام در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با حمایت خیران شهرستان، تا پایان ماه مبارک رمضان به هزار خانواده نیازمند نیز جیره غذایی خشک در قالب سبدهای غذایی اهدا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شاهین‌دژ به اجرای طرح اکرام ایتام نیز اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر 230 یتیم در این شهرستان وجود دارد که این تعداد افراد زیر حمایت 450 حامی قرار دارند.

وی به اجرای طرح‌های مختلف حمایتی کمیته امداد برای خانواده‌های نیازمند اشاره کرد و افزود: در حال حاضر حدود 3 هزار خانوار مشتمل بر 7 هزار نفر زیرپوشش چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی این شهرستان قرار گرفته‌اند.

میکائیلی تصریح کرد: کمیته امداد در طول سال در قالب اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اشتغال‌زایی و توانمندسازی خانواده‌ها خدمات خود را به خانواده‌های نیازمند شهرستان ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌ها از طریق آموزش مهارت‌های مختلف به آنان و ارائه تسهیلات لازم به این منظور است.

میکائیلی ادامه داد: در تلاش هستیم تا به مرور، خانواده‌ها را از اهدای مستمری، به سمت انجام حرفه و ارتزاق شخصی سوق دهیم تا به این ترتیب به وظیفه اصلی خود در امدادرسانی و حمایت از خانواده‌ها به خوبی عمل کرده باشیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: ارومیه ، شاهین دژ ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.