مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی بر تقویت زیرساختهای فرهنگی و هنری در سطح شهرستان ها تاکید کرد.

نمایندگان مردم شهرستان های بروجن، شهرکرد، بن و سامان، و اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، خواستار تقویت زیرساخت های لازم در راستای توسعه فرهنگی در شهرستان های این استان شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، بر بالندگی حوزه فرهنگ و هنر استان چهارمحال و بختیاری تاکید کردند و خواستار بهره مندی و استفاده از تمام ظرفیتهای فرهنگی و هنری این استان در راستای رفع و کاهش کاستی های فرهنگی و هنری شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز تاکید کرد: توسعه فرهنگی اولویت مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری است.
جواد کارگران، در نشست با نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای ایجاد تحول فرهنگی در استان و مبارزه با آسیب های فرهنگی و اجتماعی تعامل نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان فرهنگی برای پیدا کردن راهکارهای مناسب امری ضروری است.
وی، به نقش اثر گذار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از حوزه فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: با حفظ و تقویت فضای همدلی میان مسئولان و دستگاههای اجرایی استان، امید است زیر ساختهای و توسعه کیفی وکمی حوزه فرهنگ و هنر استان تقویت شود./س

 

برچسب ها: زیرساخت ، فرهنگی ، تقویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.