جلالی: آلمان مغرور شود، تاوان سختی می‌دهد

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است، اگر آلمان برابر آرژانتین در باد پیروزی پرگل هفت بر یک مقابل برزیل بخوابد تاوان سختی خواهد داد.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی فینال قابل پیش بینی نیست. اینکه گفته می‌شود آرژانتین تیم ضعیفی است و آلمان برزیل را با هفت گل شکست داده و این قدرت فوتبال آلمان است، قضاوت عجولانه‌ای است.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: باخت هفت بر یک برزیل مقابل آلمان یک اتفاق بود، البته در قدرت و انسجام تیم یواخیم لو هیچ شکی نیست، آنها بسیار خوب و با برنامه در مسابقات جام حاضر شده و نشان داده‌اند که یک مدعی جدی برای کسب عنوان قهرمانی هستند ولی آرژانتین هم تیم کوچکی نیست، شاگردان "سابیا" نشان داده‌اند بر خلاف کارهای هجومی که در آن ضعیف هستند، در کارهای دفاعی قابلیت‌های بالایی دارند، البته آرژانتین یک مهره کلیدی و سرنوشت ساز به نام لیونل مسی در ترکیب خود دارد، این بازیکن بزرگ می‌تواند در یک لحظه معادلات را بر هم زده و یواخیم‌لو و شاگردانش را غافلگیر کند.
 
جلالی گفت: آلمان‌ها مغرور شوند و با غرور پای به بازی فینال بگذارند تاوان سختی خواهند داد، تاوانی به اندازه از دست دادن جام جهانی فوتبال. بازی فینال تقابل نظم تاکتیکی آلمان ماشینی و دفاع پرقدرت و خلاقیت فردی آرژانتین فانتزی است.
 
تیمی که در این بازی با برنامه‌تر باشد و بازی را با حوصله دنبال کند و کمتر دچار اشتباه شود می‌تواند در پایان جام را از آن خود کند.
 
کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: فینال جام جهانی جای اشتباه کردن نیست، بازیکن دو تیم با تجربه هستند و میادین بزرگی را پشت سر گذاشته‌اند، اما حساسیت بازی فینال جام جهانی خود برای ایجاد استرس و بروز اشتباهات فردی کافی است، اشتباهاتی که تیم قهرمان را مشخص خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۶ ۲۱ تير ۱۳۹۳
خودشون که گفتن مغرور نمیشن
آخرین اخبار