رژیم صهیونیستی از اعلام آمار واقعی شهرک نشینان کشته و زخمی شده در حملات موشکی مبارزان فلسطینی خودداری می کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه المیادین گزارش داد: اسرائیل از اعلام آمار واقعی شهرک نشینان کشته و زخمی شده در حملات موشکی مبارزان فلسطینی خودداری می کند. 

"ناصر اللحام "خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین درباره فلسطین اشغالی گفت: تردیدهای جدی در مورد آمارهایی که اسرائیل از تلفات در شهرک ها اعلام می کند وجود دارد. روشن است که اسرائیل از اعلام آمارهای واقعی در این باره خودداری می کند. اداره نظارت نظامی اسرائیل حتی خبرهایی را که تصاویری برای اثبات آنها پخش شده است تکذیب می کند. به عنوان مثال شاهدان اصابت دو فروند موشک به نزدیک کنست در بیت المقدس را تایید کردند، اما اسرائیل به طور کامل آن را تکذیب کرد. 

در ادامه این گزارش آمده است: به نظر می رسد اسرائیل ابتدا تهدید کرد به غزه حمله خواهد کرد و سپس مجبور شد این تهدید را عملی کند. اسرائیل از سوی دیگر تهدید حمله زمینی به غزه را مطرح کرد و پس از آن در شرایطی قرار گرفت که به نظر می رسد مجبور است به این تهدید هم عمل کند. تحلیلگران سیاسی نظامی اسرائیل توافق نظر دارند که این رژیم به هیچ وجه خواهان حمله زمینی به نوار غزه نبود، بلکه به این جنگ کشیده شد. 

وی خاطر نشان کرد: نظرسنجی ها در اسرائیل نشان می دهد افکار عمومی این رژیم مخالف عملیات زمینی در نوار غزه هستند و ترجیح می دهند حملات توپخانه ای و هوایی به این منطقه ادامه پیدا کند. شهرک نشینان افراطی مخالف حمله زمینی به نوار غزه هستند، اما در نهایت نتانیاهو به جنگ زمینی کشیده شود. کابینه امنیتی اسرائیل حمله زمینی به غزه را تصویب کرد، اما زمان آن به تصمیم بنیامین نتانیاهو بستگی دارد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار