رییس دادگستری کل استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

برخورد با مفاسد اقتصادی از جدی‌ترین اولویت‌های دادگستری تهران است

رییس دادگستری کل استان تهران گفت: یکی از مؤلفه‌های اساسی تحقق اهداف سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی، مبارزه، مقابله و پیشگیری از بروز مفاسد اقتصادی است.

 غلامحسین اسماعیلی رییس دادگستری کل استان تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ضمن اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌های اساسی تحقق اهداف سال جاری و اقتصاد مقاومتی برخورد، مقابله جدی و پیشگیری از بروز مفاسد اقتصادی است.
 
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه پایتخت و شرایط آن زمینه‌ساز بروز برخی تخلفات و ناهنجاری‌های اقتصادی بوده، باید کسانی که مسائل اقتصادی را با اعمال غیرقانونی خود تحت الشعاع قرار می‌دهند در قدم اول اقدامات پیشگیرانه و در مرحله بعد برخورد متناسب را لحاظ نماییم و در کنار آن با فرهنگ سازی و بسترسازی کامل، تحقق اهداف کلان و دستور کار جدی سال جاری محقق شود.
 
این مقام مسئول در ادامه با بیان ضرورت حفظ و تأمین آسایش، امنیت و آرامش شهروندان تصریح کرد: در همین ارتباط، برنامه و تمهیداتی جدی مدنظر ما قرار دارد تا امنیت و آسایش شهروندان که از دغدغه‌های برجسته ما محسوب می‌شود به نحو هر چه مطلوب‌تری فراهم شود.
 
رییس دادگستری کل استان تهران در پایان و در تشریح برنامه کلی و محوری مجموعه تحت مدیریتی خویش خاطرنشان کرد: افزایش اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه عدلیه و ارتقاء سلامت کاری، کارآمدی و بهره‌وری هر چه بیشتر در مجموعه مذکور را به عنوان برنامه محوری دنبال می‌نماییم و به منظور دستیابی حداکثری به اهداف موردنظر، با استعانت از الطاف الهی، نهایت تلاش خویش را به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/
برچسب ها: برخورد ، مفاسد ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار