زنی که شوهرش با بی رحمی به قتل رسانده بود، در پلیس آگاهی جزئیات جنایتش را بازگو کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در پی وصول یک پرونده در آذر ماه سال گذشته مبنی بر فوت مشکوک فردی به نام نادر که جسدش در آتش سوخته و موتورسیکلتش در شهرستان رشت رها شده بود، به اداره جنایی پلیس آگاهی فرستاده شد و رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان گیلان قرار گرفت.
 
تحقیقات پلیس از صحنه جرم نشان می‌داد که جنایت بزرگی رخ داده است ، لذا اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی نسبت به روشن کردن زوایای پنهان پرونده بیشتر شد.
 
در اقدام بعدی کارآگاهان در منزل متوفی به سرنخی رسیدند که ظن ماموران را به همسر متوفی به نام نازنین کشیده و ماموران با هماهنگی قضایی وی را بازداشت و به پلیس آگاهی انتقال دادند.
 
نازنین ابتدا منکر هرگونه جنایتی بر علیه شوهر می‌شود ولی پس از اینکه با شواهد و مستندات پلیس روبررو می‌گردد، به ناچار لب به سخن گشوده و قتل هولناک همسرش را اعتراف می‌کند.
 
نازنین در تشریح وقوع این جنایت گفت: مدتی با شوهرم اختلاف داشتم و اخیرا نیز با او به مدت 2 ماه قهر بوده و در خانه پدرم زندگی می‌کردم.
 
وی افزود: حدود 4 روز قبل از وقوع جنایت به خانه بازگشتم ولی هنوز مشکلاتم با شوهرم به قوت خودش باقی بود و هیچگونه تغییری در نادر ایجاد نشده بود، لذا من نیز که این مشکلات را بی‌پایان می‌پنداشتم، تصمیم به قتل هسرم گرفتم.
 
نازنین گفت: روز حادثه با میله آهنی که از قبل آمده کرده بودم در موقعیتی مناسب از پشت چند ضربه محکم به سر شوهرم زدم و او را زمینگیر کردم. سرانجام از ترس که ناگهان از جای بلند شود با چند ضربه دیگر او را به قتل رسانده و جسدش را به داخل حمام بردم و داخل پتو پیچیدم.
 
این زن جنایتکار ادامه داد: سپس با دوستم به هویت کامران که حدود 6 ماه بود با یکدگر آشنا شده بودیم، تماس گرفتم و او را به منزل فراخواندم و او نیز پس از حضور در خانه جسد نادر را با موتورسیکلتش از خانه خارج کردیم.
 
وی خاطرنشان کرد: پس از چند دقیقه تردد در حاشیه شهر سرانجام مکان مناسبی در کنار جنگل پیدا کردیم و سپس با بازکردن شیر بنزین موتور و ریختن بنزین روی نادر قصد به آتش کشیدن جسد را داشتم که ناگهان دلم برای شوهرم به درد آمد و با رها کردن جسد به خانه بازگشتم.
 
پس از اظهارات نازنین ، پسر جوان که در این قتل شرکت داشت توسط پلیس شناسایی و دستگیر می‌شود.
 
پسر جوان که کامران نام داشت در بازجویی فنی و پلیس ماموران آگاهی به سوزاندن جسد نادر اعتراف کرد و گفت: پس از اینکه نازنین به سمت خانه شان رفت ، من توسط یک کبیرت جسد و موتورسیکلت را آتش زده و از محل گرختم.
 
گفتنی است ، متهمان پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
بابا کسی که اهل دوست پسر بازیه غلط میکنه شوهر میکنه مردی که میداند زنی شوهر داره اونم غلط میکنه که رابطه ایجاد میکنه یعنی یکی نبود به این رنه بگه مگه مرد غریبه تخم دو زرده میکنه برات می نمیدونم مردها عقلشان کحارفته که گول همچین کثافتهایی رامیخوزند لعنت به ادم خیانت کار این جور زنها مثل طاعون می مانند باید اتیششان زد
Australia
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
فکر کردی یه زن تو ایران بدون کمک خانواده و وکیل چطور میتونه طلاق بگیره اگه قانون طلاق برای هر دو سر راحت بود این قتلها اتفاق نمی افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
این هم از نتایج حضور ماهواره در خونه هاست.ماهواره ریشه اعتقادات وبنیاد خانواده را ازبین می بره
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۱۱ ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
خب طلاق میگرفت دیگه چه کاریه؟
فقط کافی بود مهرش رو ببخشه . سریع شوهرش طلاقش میداد
Iran (Islamic Republic of)
سى نيز
۲۲:۱۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
خداوند نادر را بيامرزد و نازنين و نادر را لعنت
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
بدبخت خیانتکار شوهر حق داشت یه چیزی می دونست که با توی خائن مشکل داشت، اون افتضاح دوستی نامشروعت با پسره ثابت می کنه
-
رضا
۰۸:۵۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۲:۰۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
واقعا متاسفم که یک زن ایرانی چنین رفتاری می کند زنی ایرانی که نماد عشق و وفا مهربانی است
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۹:۴۵ ۳۱ تير ۱۳۹۳
واقعا یک زن که مدتها باشوهرش زندگی کرده.تاچقدر میتواند قصی القلب باشدکه چنین حرکتی ازش سربزنه؟وافعا حق هردویشان قصاص واشدمجازات است.
Iran (Islamic Republic of)
آرمين
۰۹:۴۰ ۳۰ تير ۱۳۹۳
لعنت بر خيانت لعنت بر نامردي لعنت بر نمك نشناسي خدا ازش نگذره دلم به درد اومد
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۱:۰۶ ۲۹ تير ۱۳۹۳
وقتی خانه ای در داشته باشد برای ورود به ان خانه چرا از پشت بام ودودکش ساختمان وارد می شوید؟
ای انسان اگر از کسی خوشت نمی اید ازش طلاق بگیر چرا قتل؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۵ تير ۱۳۹۳
خاک بر سره بی احساست،اون بنده خدا مشکل نداشته تو مشکل داشتی زنی که ۲ماه قهر کرده رفته خونه باباش بعد میگه ۶ماه دوست پسر داشتم مشخصه مشکل از کجاس از بی بندو باری خودته بد بخت حقت اعدام نیست حقت موندن تو زندون تا آخر عمره کثیفته البته با دوست پسرت
Iran (Islamic Republic of)
111
۱۱:۵۰ ۲۱ تير ۱۳۹۳
این زن باید اعدام بشه...البته زن نیست شیطانه...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۴۲ ۲۱ تير ۱۳۹۳
زن شوهردار دارای دوست پسر که تو جوامع امروزی گسترش پیدا کرده و عامل بسیاری از جنایات شده.لعنت به ماهواره. لعنت به زن خیانتکار
آخرین اخبار