مسافران خط سهیل- بهمن در منطقه 19 در روزهای پنجشنبه و جمعه حدود یک ساعت در انتظار اتوبوس‌اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ با خبر شدیم اتوبوس‌های خط سهیل- بهمن در منطقه 19 حدود یک ساعت با تأخیر در ایستگاه مقابل پایانه سروری در خیابان ورزش حاضر می‌شوند.

به جمع مسافران این ایستگاه رفتیم تا توضیحات بیشتر را از زبان آنها بشنویم.

در ساعت 10،9 صبح تا 12 ظهر و در عصر روزهای عادی با تأخیر 40 دقیقه و در روزهای پنجشنبه و جمعه با تأخیر یک ساعته اتوبوس‌های خط سهیل- بهمن در ایستگاه مقابل پایانه سروری خیابان ورزش مواجه‌ایم.

قبلا خط سروری- بهمن داخل پایانه سروری به شهروندان سرویس دهی می‌کرد و مشکلی وجود نداشت اما از لحظه راه‌ اندازی خط سهیل- بهمن مشکلات ما نیز آغاز شد.

مسافران خط سهیل- بهمن گلایه‌های بسیاری از سرویس دهی مسئولان داشتند. 

برای آگاهی از علت اصلی این ماجرا به سراغ معاونت حمل و نقل ترافیک شهردای منطقه 19 رفتیم تا موضوع را از ایشان پیگیر شویم.

رضا زلفی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 در فراخوانی و برگزاری جلسه فوری علت را از رئیس اتوبوسرانی منطقه 19 جویا شد.

در این جلسه محمد علی عباسعلی زاده رئیس اتوبوسرانی منطقه 19 پس از پیگیری‌های انجام شده از اتوبوسرانی منطقه 19 دلایل این امر را این چنین بیان کرد:‌ خط سهیل- بهمن همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در منطقه 19 راه‌اندازی شد و تا کنون هیچ مشکلی در امر سرویس دهی به مسافران این خط نداشته است.

وی افزود: 13 دستگاه اتوبوس از شمال نعمت آباد ابتدای خیابان سهیل شمالی از جلوی مجتمع‌های مسکونی در مبدأ این خط پس از عبور از خیابان شکوفه وارد بزرگراه شهید کاظمی شده و از مقابل پایانه سروری به سمت بزرگراه شهید چراغی خیابان مهران و ادامه مسیر تا میدان بهمن، آماده سرویس دهی به مسافران این خط است.

عباسعلی زاده اظهار داشت: خط سهیل- بهمن در روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعت 5:30 تا 7:30 اختلاف 30 دقیقه در پیک زمانی با اختلاف 10 تا 15 دقیقه، و در روزهای پنجشنبه با 5 دقیقه اختلاف نسبت به روزهای عادی و در روزهای جمعه با 10 دقیقه اختلاف آماده سرویس دهی به مسافران است.

وی خاطر نشان کرد:‌ موضوع زان سرویس‌دهی مسافران خط سهیل- میدان بهمن در سیستم GPS بررسی خواهد شد و شهروندان می‌توانند با ارسال کد چهار رقمی ایستگاه 2000111 از زمان حاضر شدن اتوبوس‌ها در ایستگاه مورد نظرشان با خبر شوید.

 
 

برچسب ها: مسافر ، سهیل ، بهمن ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار