براثرواژگون شدن یک خودروی نظامی این رژیم درشمال غرب نابلس درکرانه غربی رود اردن،یک صهیونیست کشته و تعدادی دیگر مجروح شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران تلویزیونی الاقصی لحظاتی پیش درخبری فوری گزارش داد رژیم صهیونیستی اعلام کرد براثرواژگون شدن یک خودروی نظامی این رژیم درشمال غرب نابلس درکرانه غربی رود اردن،یک صهیونیست کشته و تعدادی دیگر مجروح شدند.

این شبکه لحظاتی پیش درخبری فوری اعلام کرد تعداد مجروحان صهیونیست براثر اصابت موشکهای قسام به پمپ بنزین شهر اشدود به پنجاه تن افزایش یافت.

دست کم هشت صهیونیست در حمله موشکی فعالان فلسطینی به جنوب فلسطین اشغالی زخمی شدند .

منابع امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند یکی از موشک های فعالان فلسطینی صبح امروز به تانکر سوخت در جایگاه سوخت گیری در شهر اشدود در جنوب اسرائیل اصابت کرد و به زخمی شدن هشت صهیونیست منجر شد .

 رادیو اسرائیل گزارش داد جنگنده های اسرائیلی سکوی شلیک موشک از غزه به طرف شهرک اشدود را به شدت بمباران کردند .

رادیو اسرائیل افزود مبارزان فلسطینی صبح امروز 30 موشک به مناطق مختلف جنوب اسرائیل شلیک کردند و سامانه دفاعی گنبد آهنین اسرائیل تعدادی از موشک ها را رهگیری و منهدم کرد .

مناطق حیفا ، خضیره ( عدرا) و سواحل الکرمل در شمال اسرائیل هم صبح امروز هدف چند موشک از نوار غزه قرار گرفتند اما این حملات تلفات و خساراتی در پی نداشت .

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار