مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری ویژه برنامه دعای کمیل و توسل در این منطقه خبر داد.

امیر مرادی اداره فرهنگی شهرداری منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌برگزاری ویژه برنامه معنوی دعای کمیل و توسل در محلات 20گانه منطقه 15 همزمان با ماه مبارک رمضان در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه قراردارد.

 وی ادامه داد: این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان روزهای سه شنبه و پنج شنبه هر هفته در محلات 20گانه منطقه 15 در دست اجراست.

مرادی اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی اداره فرهنگی اداره شهروندی اداره کشارکتهای اجتماعی شهرداری نواحی 8گانه و سراهای محلات 20گانه منطقه 15 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری ویژه‌برنامه‌های دعای توسل در روزهای سه‌شنبه و دعای کمیل در روزهای پنج شنبه در مساجد بقعه‌های متبرکه امامزادگان سراهای محلات و پایگاه‌های مذهبی منطقه 15 از اقدامات اجرایی این طرح است.

مرادی خاطر نشان کرد:‌برگزاری محافل انس با قران برپایی سفره‌های افطار و اکرام درسراهای محلات 20گانه توزیع افطاریهای ساده در پایانه خاوران برگزاری ویژه برنامه‌های مذهبی و اجتماعی فرهنگی هنری ورزشی تفریحی آموزشی و ... از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار