معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 گفت: در راستای افزایش سلامتی شهروندان کارگاه آموزشی تغذیه سالم در ایام ماه مبارک رمضان درسطح محلات برگزار می‌شود.

محمد کریملو معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: برپایی کارگاه آموزشی تغذیه سالم و مناسب در افطار و سحر در ماه مبارک رمضان در محلات 17گانه منطقه در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با اشاره به اینکه این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان از 8 تیر ماه تا 6 مرداد ماه سال 93 در محلات منطقه در حال اجرا است، افزود: در برپایی این کلاس‌ها معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره سلامت، نواحی چهارگانه و سراهای محلات مشارکت دارند.
 
وی تصریح کرد: در این کارگاههای آموزشی توضیحاتی در مورد چگونگی مصرف مواد غذایی در مواقع افطار و سحر، میزان پروتئین و انرژی آن مواد غذایی و چگونگی هضم و جذب مواد غذایی توسط کارشناسان مربوط داده می‌شود.
 
کریملو در خصوص دیگر برنامه‌های اداره سلامت بیان داشت: برگزاری مسابقات ورزش، انجام تست فشار خون و قند خون، مشاوره فردی، تغذیه و جشنواره غذا از دیگر برنامه‌های در حال انجام در سطح محلات منطقه است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.