مدیر کل فضای سبز شهرداری منطقه 18 از کاشت بسترهای گل در مقابل مساجد این منطقه خبر داد.

علیرضا جوادی مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: کاشت بسترهای گل در مقابل مساجد محلات 16 گانه منطقه 18همزمان با فصل تابستان  و ماه مبارک رمضان در دستور کار اداره فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه  داد: این طرح همزمان با فصل تابستان و ماه مبارک رمضان به منظور افزایش پویایی و چشم‌اندازهای بصری، تکریم وگرامی داشت مساجد، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

جوادی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فضای سبز منطقه 18 به منظور کاشت بسترهای گل در محلات 16 گانه منطقه 18 به صورت مستمر در فصل تابستان و ماه مبارک رمضان در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: کاشت بسترهای گل، نشانه‌های فصلی وگل در مقابل مساجد محلات 16 گانه منطقه18، حاشیه زنی فضای سبز بوستان، و هرس ترون‌ها در مراکز تفرجگاهی از اقدامات اجرایی این طرح است.

جوادی خاطرنشان کرد: احداث سرانه‌های فضای سبز در محلات 16 گانه، معابر، محورهای اصلی، میادین، بوستان‌ها و بزرگراه‌های منطقه18 ، آموزش چهره به چهره فضای سبز، کاشت و نگه‌داری گونه‌های مختلف گیاهی، بازدید از مراکز آموزش و نگه داری گل و گیاه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مساجد ، کاشت ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار