شاید در اطرافیان خود دیده باشید که یک پسر مجرد برای ازدواج سراغ زنی مطلقه رفته است اتفاقی که از نظر اطرافیان مثبت ارزیابی نمی‌شود اما این روزها در حال شیوع است.

 راز افشار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: دو نوع نگاه در این باره وجود دارد، نگاه اول، نگاه بدبینانه به این قضیه است که می گوید پسر مجرد به این دلیل خواهان ازدواج با زن مطلقه است که فکر می کند ازدواج را حتی در پیش دارد.
 
طبق یک انتظار عمومی، زنان مطلقه در ازدواج  دوم شان کم توقع تر هستند سازشکاری بیشتری نشان می دهند و تمایل به ازدواج‌های کم سر و صدا دارند که در آنها از مراسم پی در پی و تشریفات خبری نیست.
 
وی افزود: در این بین ممکن است پسرانی هم باشند که فکر می کنند امتیازهای زن مطلقه نسبت به دختر مجرد به مراتب پایین تر است.
 
راز افشار در ادامه در مورد نگاه خوش بینانه این ازدواج‌ها گفت: زنان مطلقه به واسطه‌ تجربه‌هایی که در زندگی اول خود کسب کرده‌اند، توانایی مدیریت بهتری در روابط دارند به همین دلیل نظر پسران مجرد را بیشتر جلب می کنند، این زنان مهارت‌های خانه داری، ارتباط با اقوام و برخورد با همسر را دارند و دیگر نیازی نیست با شروع زندگی مشترک  به آزمون و خطا بپردازند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در کنار همه این‌ها به یاد داشته باشید مطلقه بودن دلیلی برای انتخاب نشدن برای ازدواج نیست در زمانه ی فعلی که آمارهای طلاق بسیار بالا رفته زنان جوان زیادی را می بینیم که شاید در وهله ی دوم یا اوایل  دهه ی سوم زندگی  خود باشند و با قابلیت های برجسته و شان خانوادگی و اجتماعی بالا سابقه‌ی شکست را داشته باشند.
 
بنابراین از نگاه سنتی و قضاوت نادرست درباره‌ی این زنان فاصله بگیرند و براساس واقعیات موجود انتخاب کنید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پسر ، مجرد ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۲۱:۵۱ ۲۱ تير ۱۳۹۳
میبینم که هیچ کامنتی رو پخش نمیکنید.

میدونم برای چی پخش نمیکنید.
شما رسانه ای آزاد نیستید متاسفانه.

براتون متاسفم.
آخرین اخبار