معاون اداری و پشتیبانی سازمان‌آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: با اقدامات توسعه‌ای درحوزه‌های عمرانی فنی سازمان شاهد فزایش مراکز فنی و حرفه‌ای کشور از 4 هزار به 6 هزار مرکز در سطح استانهای کشور بوده‌ایم.

رهام کیایی معاون اداری و پشتیبانی سازمان آنویش فنی و حرفه‌ای کشور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در سال‌های 82 تا 88 به دلیل ذخیره ارزی خوبی که وجود داشت اقدامات گسترده ای در زمینه توسعه حوزه های عمرانی و فنی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای انجام شد که منجر به افزایش دوهزار آموزشگاه در نقاط مختلف کشور شد.

وی در ادامه با اشاره به سند راهبردی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تصریح کرد: سند راهبردی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور زمینه ساز ایجاد برنامه‌های راهبردی در کشور است به همین اساس با اجرای دقیق برنامه‌ها و به کارگیری ظرفیت‌های سازمانی می‌تواند زمینه را برای اجرای سیاست‌های کلی و راهبردی سازمان در حوزه ارتقای سطح آموزش و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای فراهم کرد.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی و استفاده از سند راهبردی در حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زمینه مناسب برای تبدیل تهدیدها به فرصت در راستای افزایش بهره وری فراهم می‌شود.
برچسب ها: مراکز ، گسترده ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار