شماره ۶۵؛

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزار‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۳/۰۴/۲۷

از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.

 

 



 

نسخه 14.0.0.145؛
از کلیپ‌ها، بازی‌ها و بسیاری از آموزش‌های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات سایت‌ها، سرگرمی‌ها و پخش کننده‌های آهنگ و فیلم تحت وب همه و همه جهت اجرا نیاز به نصب برنامه‌ای تحت عنوان فلش پلیر (Flash Player) دارند. به عبارتی دیگر بهتر است بگوییم این برنامه قابلیت اجرای برنامه‌های طراحی شده توسط Adobe Flash را دارد. امروزه در سراسر جهان بیش از 450 میلیون کاربر با استفاده فلش پلیر انواع بازی‌های تحت وب، فیلم‌های آموزشی را اجرا می‌کنند. اگر بعد از مدتی در اجرای فایل‌های فلش مشکل داشتید می‌توانید به صفحه دریچه باشگاه خبرنگاران بیاید و آخرین نسخه این برنامه را دانلود و نصب کنید تا مشکل برطرف شود. فایل آماده شده قابلیت اجرا در تمامی مرورگرها به جز Internet Explorer را دارد.

 


 

 

برای رایانه؛
پوسته‌های ویندوز هفت و هشت با فرمت Themepack می‌باشند که مجموعه‌ای تصویر به همراه رنگ‌هایی خاص دارند، این تصاویر به صورت زمان بندی هستند و هر چند دقیقه یکبار عوض می‌شوند. Butterflies theme یک پوسته زیبا با 13 تصویر زمینه زیباست که از سوی شرکت مایکروسافت عرضه شده است. این پوسته که برای ویندورهای هفت و هشت بوده، تصاویری از پروانه‌های رنگارنگ را به رایانه شما می‌آورد تا از نزدیک به تماشای این پروانه‌ها بنشینید. رنگ‌های موجود در این پوسته، رنگ‌هایی شاد هستند که محیط دسکتاپ رایانه شما را دگرگون خواهند کرد. در ادامه می‌توانید بخشی از تصاویری که در این پوسته بکار رفته‌اند را ببینید.
 

 

 


 

برای رایانه و اندروید؛
نرم افزار TeamViewer یکی از بهترین و قدرتمندترین ابزارها در زمینه کنترل رایانه از راه دور است. شما به وسیله این نرم افزار می‌توانید از رایانه خود وارد رایانه دیگری شوید و یا حتی از طریق تلفن هوشمند اندرویدیتان رایانه خود را کنترل کنید. TeamViewer راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ رایانه است. شما می‌توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آن‌ها به صورت آنلاین کمک کنید یا شما می‌توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش بگذارید. امنیت در این گونه نرم افزارها حرف اول را می‌زند، TeamViewer علاوه بر محبوب بودنش مدارک مهم امنیتی مثل گواهی ISO 9001:2000 را کسب کرده است به طوری که نرم افزار با رمزعبور 4 رقمی محافظت می‌شود و در هر بار باز و بسته کردن نرم افزار رمزعبوری جدید به برنامه تعلق می‌گیرد، پس از لحاظ امنیتی این نرم افزار هیچ گونه مشکلی ندارد.
 

 

 


 

برای تمامی سیستم عامل‌ها؛
امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی به خصوص اینترنت و تلفن‌های هوشمند زندگی کردن برایمان خیلی راحت‌تر از گذشته شده است. مثل کارهای بانکی! یادش بخیر صف‌های طولانی و خسته کننده پرداخت قبوض که بعضی مواقع ساعت‌ها طول می‌کشید. یا استعلام مانده حساب، استعلام چک و یا خرید شارژ که باید مسیر طولانی را برای رفتن به بانک طی می‌کردیم و ساعت‌ها در صف، انتظار می‌کشیدیم، در حالی به لطف اینترنت همه این‌ کارها فقط و فقط در عرض چند دقیقه امکان پذیر شده است، جالب اینجاست که دیگه قرار نیست جایی بروید، فقط کافی است دسترسی به اینترنت داشته باشید، نرم افزار همراه بانک خود را نصب کنید و بعد در هر کجا که هستید با تلفن هوشمند خود قبوض را پرداخت کنید، شارژ اعتباری برای سیم کارت خود بخرید یا استعلام موجودی بگیرید و کلی کارهای دیگر را بدون معطلی انجام دهید. به همین منظور در این بسته خبری نرم افزار همراه بانک‌ها را برای تلفن‌های همراه آماده دانلود کرده‌ایم.
 

 

 


 

از زمانی که ویندوز شروع به کار می کند، کارهای مختلفی را با آن انجام می دهیم، اما این نرم افزار LastActivityView کم حجم و کاربردی به شما کمک می کند تا لیستی کامل از برنامه هایی که پس از روشن کردن رایانه اجرا کرده اید، را مشاهده کنید. برنامه به صورت قابل حمل طراحی شده است و برای اجرای آن نیازی به نصب نیست و کافیست برنامه را اجرا کنید تا لیستی از انواع برنامه هایی که اجرا کردید را نشان دهد، حتی قادر به ذخیره سازی اطلاعات ارائه شده هستید. توجه داشته باشید برنامه اطلاعات موجود در ریجستری و دایرکتوری ویندوز را به شما نشان می دهد و می توانید با فرمت های HTML یا XML آن ها را ذخیره کنید.
 

 


 

رایانه و اندروید؛
برخی از نرم افزارهای پخش کنند فایل‌های صوتی و تصویری قابلیت پخش همه فرمت‌ها را ندارند به همین منظور کاربران مجبور می‌شوند چندین نرم افزار پخش کننده نصب کنند تا قادر به پخش همه فایل‌های صوتی و تصویری را باشند. اما نیاز به نصب چند نرم افزار نیست چرا که دریچه با معرفی KMPlayer کار را آسان کرده و خیال شما را از نصب هر گونه نرم افزار اضافی راحت می‌کند و فقط کافی است یک نرم افزار به جای چندین نرم افزار نصب کنید.

 

 


 

اکثر کاربران برای استفاده از اینترنت و وبگردی در آن، از مرورگر پرسرعت و قدرتمند فایرفاکس استفاده می کنند، اما در هنگام دریافت فایل های مورد نظر از فضای مجازی، مرورگر فایرفاکس نمی تواند بهترین بهره را از میزان سرعت اینترنت موجود در رایانه شما را ببرد، یا این که مرورگر قادر به دریافت برخی از فایل های چندرسانه ای به صورت مستقیم نیست، اگر از این افزونه "FlashGot" استفاده کنید، دیگر نیاز به نصب نرم افزارهای مدیریت دانلود نخواهید داشت، زیرا عملکرد افزونه معرفی شده در حد بهترین برنامه های مدیریت دانلود در جهان است و می تواند تمامی فایل ها و هر آن چه که مد نظر شما است را به آسانی و با سرعتی باور نکردنی دریافت کند. برای نصب فقط کافی است فایل دانلود شده را به داخل مرورگر هدایت کنید تا افزونه نصب شود.

 

 


 

برای رایانه؛
گاهی اوقات لازم است که تعدادی تصویر را به یک سبک ویرایش کنیم، برای مثال می توان به مواردی چون: تغییر اندازه تصاویر و یا ایجاد چرخش اشاره کرد، اما انجام یک کار تکراری می تواند خسته کننده و زمان بر باشد. این نرم افزار ImBatch می تواند به صورت گروهی تصاویر مورد نظر شما را ویرایش کند تا زمان کمتری را برای انجام عملیات های تکراری صرف کنید، علاوه بر ویرایش گروهی، برنامه ابزارهای کاربردی برای ویرایش بهتر تصاویر نیز ارائه می دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج، سرعت بالا در ویرایش های گروهی، قابلیت ویرایش به صوت فردی و ... اشاره کرد.
 

 


 

برای رایانه؛

اجسام اضافی را از تصاویر حذف کنید + دانلود نرم افزار

گاهی اوقات پس از عکاسی و مشاهده تصویر ایجاد شده، متوجه می شویم که بعضی از اجسام موجود در تصویر اضافی هستند و  زیبایی تصویر را تحت تاثیر قرار می دهند، در صورتی که دارای چنین تصاویر هستید، دیگر نگران نباشید، زیرا این برنامه "Teorex Inpaint" برای از بین بردن اجسام اضافی در تصاویر به وجود آمده است و می توانید توانایی آن را در تصویر زیر مشاهده کنید. پس از حذف جسم اضافی برنامه نسبت به پس زمینه موجود آن قسمت را به صورت حرفه ای ترمیم می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به موادری چون: قالب بندی و کادر بندی هوشمند، جایگزنی حرفه ای قسمت حذف شده، عدم نیاز به آموزش خاص برای کار با برنامه و ... اشاره کرد.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

برای رایانه؛
مدیریت اموال شخصی آسان است، اما مدیریت اموال در یک شرکت و اداره مسئله ای پیچیده و سخت محسوب می شود، این نرم افزار "Asset Manager 2014" محیطی را فراهم می کند، تا در آن تمامی اموال مربوط به شرکت یا اداره خود را وارد کنید، اگر به صورت صحیح قادر به استفاده از نرم افزار معرفی شده باشید دیگر نیازی به هزینه های میلیونی برای خرید نرم افزارهای پیشرفته نیست. از قابلیت هایی که برنامه را منحصر به فرد می کند، باید به مواردی چون: تهیه فهرست از اموال نسبت به شرایط آن ها، ارائه لیست اموال نسبت به تاریخ تعیین شده و اطلاع استهلاک هر یک از آن ها، نمایش اموال به روش های مختلف با وجود فیلترهای متنوع و ... اشاره کرد.
 

 


 

برای اندروید؛

اگر به دنبال نرم افزاری هستید که تمامی اعمال و ادعیه ماه مبارک رمضان در آن باشد ما نرم افزار با خدا را برای شما معرفی می‌کنیم. این نرم افزار برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی عرضه شده است که شامل تمامی اعمال و ادعیه ماه مبارک رمضان به همراه متن کامل قرآن کریم عثمان طه همراه با ترجمه و قرائت می‌باشد. البته برای  دسترسی به قرائت قرآن باید آن را از طریق خود برنامه دانلود کنید. ساعات شرعی شهرها بخش دیگر این نرم افزار است که می‌توانید با جستجو شهر مورد نظرتان را انتخاب کنید. گفتنی است نرم افزار با خدا به تدریج توسط شرکت سازنده به روز رسانی می‌شود و قابلیت‌های جدیدتری به آن اضافه می‌شود.

 

 


 

برای اندروید؛
مجموعه نرم افزارهای برای علاقمندان به شعر و شاعری را آماده کرده‌ایم، امیدواریم این بسته مورد توجه شما قرار گیرد. این بسته شامل نرم افزار باحافظ برای علاقمندان به قصاید و غزلیات حافظ، بامولوی شامل مثنوی معنوی و ديوان شمس، بافردوسی شامل داستان‌های شاهنامه و باسعدی شامل اشعار و حکایات گلستان سعدی می‌باشد.

 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
همیشه یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که در ذهن ما وجود دارد، این است که مقدار بهره هوشی ما چقدر است؟ تست های علمی مختلفی وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند تا از میزان بهره هوشی خود مطلع شوید. طبق درخواست شما نسخه ی علمی ضریب هوشی بر اساس استاندارد های iqtest به صورت رایگان برای دانلود قرار داده شده است. در این نسخه از آزمونی استاندارد شامل 39 سوال استفاده شده، که شما باید ظرف 40 دقیقه پاسخ دهید و در نهایت ضریب هوشی شما از 50 تا 140 اعلام می شود، لازم به ذکر است دسته بندی ضرایب عبارت اند از: پایین تر از 60: هوش بسیار پایین، بین 60 تا 90: هوش پایین، بین 90 تا 110: هوش معمولی، بین 110 تا 130: هوش بالا و 130 به بالا: هوش فوق العاده. 
 
 

 


 

رایگان دانلود کنید؛
سیستم عامل iOS یکی از پرکاربردترین سیستم‌عامل های تلفن همراه است که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است، ما هم به همین منظور امروز برای شما کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون بیست نرم افزار کاربردی را آماده کرده‌ایم که کاربردهایی فراوانی دارد.

 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام گفتن ذکر، تعداد آن را فراموش یا در شمارش دچار اشتباه شوید، "تسبیح" نام نرم افزاری است که محیطی را فراهم می کند که می توانید از گوشی یا تبلت اندرویدی خود به عنوان ذکر شمار استفاده کنید، در ضمن برای شمار ذکرها نیازی به لمس صفحه نمایش نیست، بلکه می توانید با لمس دکمه های کم و زیاد کردن صدا یا دکمه ی دوربین ذکرهای خود را ثبت کنید. در ضمن نرم افزار تسبیح یک ذکر شمار است که مخصوص تسبیحات حضرت زهرا (س)‌ است و در آن ذکر هایی مانند: الله اکبر، الحمدلله و سبحان الله وجود دارد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت ریست کردن ذکر ها، کمرنگ شدن ذکر های گفته شده، رابط کاربری آسان و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی‌ها؛
هر میوه برای خود دارای مزایا و معایبی است، برای استفاده بهتر از میوه ها بهتر است با خواص آن ها به صورت کلی آشنا شویم. نرم افزار "خواص میوه ها" برنامه ای کاربردی در زمینه آشنایی با ویژگی های میوه ها و سبزیجات است، این برنامه با افکت های تصویری زیبایی که دارد، باعث می شود که کاربر حین کار با برنامه خسته نشود. برنامه به چهار قسمت مختلف تقسیم می شود، که در هر قسمت با خواص میوه ها و سبزیجات مختلفی مانند: نارگیل، انار، زردآلو، به، توت، موز، انگور، پرتغال، هلو، گیلاس و ... آشنا می شوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت ارسال مطالب و ذخیره ی آن ها در حافظه و به اشتراک گذاری، امکان تغییر آیکون های موجود، طراحی جذاب و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
اغلب ما بازی های رایانه ای را از لحاظ ذهنی و جسمانی مضر می دانیم و اعتقاد داریم که آن ها سبب کاهش بهره هوشی و فعالیت های افراد می شوند، اما بازی هایی هم هستند که می توانند به شکوفایی استعدادهای هوشی کمک کنند، حل معما هم از آن دست بازی هایی هست که کمک می کند افراد بیشترین استفاده را از هوش خود ببرند، در بازی ایرانی و محبوب معما خونه باید شما به معماهای طرح شده پاسخ دهید. مجموعه 50 معمای جالب و سرگرم کننده با جواب در بازی گنجانده شده است، البته در ابتدا پاسخ ها نمایش داده نمی شود تا شما بتوانید به خوبی به پاسخ معماهای طرح شده فکر کنید.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
عطار نیشابوری یکی از عارفان و شاعران ایرانی بلند نام ادبیات فارسی در پایان سده ششم و آغاز سده هفتم است، حال برنامه نویسان کشورمان آثار و ابیات این شاعر بزرگ را در یک برنامه به نام "کلیات عطار" جمع آوری کرده اند و می توانید با دانلود نرم افزار معرفی شده به تمامی ابیات سروده شده توسط عطار نیشابوری دسترسی داشته باشید. از آثار عطار که در این برنامه وجود دارند می توان به مواردی چون: دیوان اشعار، منطق الطیر، الهی نامه، بلبل نامه، تذکره الاولیاء و ... اشاره کرد. برنامه به شما امکان تغییر نوع و اندازه فونت فهرست و متن اشعار به علاوه قابلیت به اشتراک گذاری تک بیت و کل متن شعر را نیز می دهد.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
ساندویچ ها از آن دسته غذاهایی هستند که برای تهیه آن ها نیاز به صرف زمان زیادی نیست و می توان با صرف زمانی کم خوشمزه ترین ساندویچ ها را تهیه کرد، برنامه "ساندویچ خونه" مخصوص افرادی است که فرصت زیاد برای آشپزی ندارند، زیرا برنامه طرز تهیه 50 نوع ساندویچ محبوب را آموزش می دهد و برای تهیه هر کدام از آن ها نیاز به صرف وقت زیادی نیست. از معروف ترین ساندویچ هایی که در این برنامه آموزش داده می شوند باید به مواردی چون: ساندویچ گوشت و پنیر، ساندویچ گوشت پخته شده، ساندویچ بوقلمون، ساندویچ مرغ با ترخون، فلافل خوزستانی و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
مشکلی که اکثر گوشی ها از نظر ما ایرانی ها دارند، این است که قالبا تاریخ و سبک تقویم آن ها میلادی است، با توجه به این که تاریخ رسمی کشور ما شمسی است نیاز به نصب یک تقویم شمسی در تمامی گوشی ها احساس می شود، برنامه "تقویم" شمسی یکی از کامل ترین تقویم های موجود است، که علاوه بر تقویم شمسی ابزاری مانند: قبله نما، نمایش اوقات شرعی به صورت کامل، امکان یادداشت گذاری در تقویم گوگل، امکان اضافه کردن مناسبت های جدید، امکان تبدیل تاریخ و ... را در اختیار کاربران قرار می دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دارا بودن تم ها و سبک های اختصاصی انواع برندهای معروف، قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از دیتابیس برنامه و بازیابی آن به صورت کامل، پشتیبانی از نمایش در قفل صفحه نمایش و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
با یکسان سازی تعرفه های تماس بین اپراتورها و حذف هزینه های مسافت و جابجایی لزوم یک برنامه جهت محاسبه هزینه های تماس لازم و ضروری است. این برنامه "ناظر تماس" با شناسایی اپراتور شما و با کمک تنظیمات نوع خط ثابت یا اعتباری و همچنین مقصد تماس شما، هزینه هر تماس را بلافاصله بعد از تماس به همراه کلی اطلاعات دیگر از قبیل جمع کل مبالغ تماس با مخاطب مورد نظر و همچنین متوسط مدت تماس و ... به اطلاع می رساند. برنامه دارای بانک اطلاعات مختص به خود بوده و با تبدیل تاریخچه تماس شما به بانک خود و محاسبه مبالغ مربوط امکان انواع گزارشات به صورت سرجمع هر نفر و با انواع مرتب سازی را فراهم می سازد. همه تبدیلات و نمایش اطلاعات با تاریخ شمسی است و بازه اطلاعات به صورت روزانه، هفتگی، ماهیانه و یا به دلخواه کاربر است.
 
 

 


 

ویژه اندوریدی ها؛
خواندن انواع کتاب ها می تواند یکی از گزینه های مناسب برای تمامی افراد در اوقات فراغت یا استراحت باشد، "حکایت خونه" نرم افزاری است که در درون خود 100 حکایت و داستان آموزنده را گنجانده است، از داستان های جذاب برنامه می توان به مواردی چون: قضاوت بهلول، بهلول و جمع دیوانگان، گدایی کردن ملا نصر الدین، مال باخته و کریم خان زند، گوهر پنهان و ... اشاره کرد. همچنین برنامه دارای امکاناتی چون: قابلیت اشتراک گذاری مطالب و حکایت های مورد نظر با استفاده از بسترهای مختلف، تقسیم بندی حکایت های موجود، دسترسی کامل به اینترنت در محیط برنامه و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
تمامی ماه مبارک رمضان به یک طرف و شب های قدر هم به یک طرف، امامان ما در بسیاری از احادیث خود از ثواب و منزلت این سه شب عزیز سخن گفته اند. نرم افزار شب های قدر کامل ترین و جامع ترین نرم افزار مرتبط با شب های پرفضیلت قدر است، که حاوی اطلاعاتی مانند: ادعیه: دعای افطار، سحر، توسل، افتتاح و...، دانستنی ها: ماه رمضان از دیدگاه قرآن، دیگر ادیان و...، اعمال: اعمال مشترکه، اعمال هر شب، زیارت ها: زیارت عاشورا، زیارت آل یاسین و...، آداب تغذیه در ماه رمضان، تقویم ماه رمضان، تصاویر مرتبط با ماه رمضان، احکام ماه رمضان و روزه گرفتن، احادیث مرتبط با ماه رمضان، ذکر شمار و ... است.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
شاید با خودتان بگویید مگر می شود اسم ها هم رنگ داشته باشند! اما این موضوع، روانشناسان بسیاری را به مطالعه وادار کرده است، طبق گفته آنان همه ما به نحوی تحت تاثیر رنگ ها هستیم. حتی اسم هر کس دارای رنگی است که این رنگ می تواند زندگی او را تحت تاثیر قرار دهد! این که شما بدانید برای اسم تان رنگ مخصوصی وجود دارد و می‌توانید راز شخصیتی خود را از لا به لای آن دریابید مطلب جدیدی در روانشناسی رنگ ها است. با این برنامه "اسم شما چه رنگیه؟" می توانید رنگ اسمتان را پیدا کنید، و همچنین پی به خصوصیت رفتاری شخصیت آن رنگ ببرید.
 
 

 






گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زکریا
۱۳:۰۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
سلام آقا سالار خسته نباشید
من از نرم افزار گیگاگت برای دانلود استفاده میکنم و موقع دانلود اسم برنامه رو مینویسم و دیگه مشکلی ندارم و راحته تنها دلیلی که از این نرم افزار استفاده میکنم اینه که فایل دانلودی من رو اگه ناقص باشه روی هر کامپیوتر دیگه و هر جا که باشه از همون جایی که قطع شده ادامه دانلود رو انجام میده و از همه نرم افزارهای دیگه راحت تره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
pas winphone chi?
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۲:۱۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
با سلام از برنامه های کاربردی که گذاشته ای سپاسگذارم امیدوارم برنامه های بیشتری در سایت قرار دهید .
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۰۳:۰۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
ممنون خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید لطفا نرم افزارهای جالب و کاربردی ویندوز فون هم بزارید ، متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
" سلام "
با دانلود نرم ازارها ، کدهای عددی به عنوان نام به نرم افزار اختصاص داده شده است لطفا به صورتی شود که نرم افزارها هنگام دانلود با نام خود ذخیره گردند
" با تشکر "
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۴۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
با تشکر از برنامه های خوبتون فقط اگه اخرین ابدیت برنامه ها رو بذارین بهتره چون بعد از نصب تازه متوجه میشیم چند نسخه ی بعدشم اومده
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۶:۲۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
چرا دراین بسته ها بیشتر برنامه برای اندروید نمی گذارید باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
لطفا برنامه اناتومی سه بعدی بدن رو دوباره روی سایت قرار بدین باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۳۰ تير ۱۳۹۳
ما که هرچی گفتیم فایده ای نداشت!
جان مادرتون نرم افزار ها رو با اسم بذارید برا دانلود نه کد!
Iran (Islamic Republic of)
User 002
۰۱:۱۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
سلام دوست عزیز/
ممنون از نظرتون ولی باور بفرمایید این امکان برامون وجود نداره!!
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۱:۲۳ ۳۰ تير ۱۳۹۳
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۵:۵۴ ۲۸ تير ۱۳۹۳
سلام و خسته نباشد
ببخشيد بجز اندرويد سيستم هاي ديگه اي هم مثل سيمبين يا جاوا هست چرا واسه اين سيستم ها برنامه نميزاريد
ممنون و خدافظ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۹ تير ۱۳۹۳
من هم همیشه همین رو میگفتم کسی به حرفم گوش نداد . مجبور شدم برم تو کار اندروید . در ضمن اندروید یه سیستم عامل بازه و راحت میشه براش یرنامه نوشت ولی سیمبین این امکان رو نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۸ تير ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشيد
لطفاً براي دانلود مستقيم نرم افزارها QR Code هم اضافه كنيد. با تشكر فراوان از زحماتتان