معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 از اجرای طرح‌های عمرانی مساجد در ماه مبارک رمضان در این منطقه خبر داد.

 حسین رحمانی، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح‌های عمرانی مساجد در محلات 16 گانه منطقه 18 همزمان با ماه مبارک رمضان در دستور کار فنی و عمران شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سلامت، ایمنی و رفاه حال شهروندان، تکریم مساجد در ماه مبارک رمضان در محلات 16 گانه منطقه 18 در دست اجرا است.

در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی،عمران و ترافیک منطقه 18 به منظور اجرای طرح‌های عمرانی در محلات 16 گانه منطقه 18 در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود:‌ اجرای طرح‌های عمرانی در محلات 16 گانه منطقه 18، آماده باش اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک در محلات 16 گانه منطقه 18، بر اساس برنامه ریزی در ماه مبارک رمضان در اجرای عملیات عمرانی مساجد از اقدامات اجرایی این طرح است.

رحمانی خاطرنشان کرد: بهسازی روکش آسفالت، جداول و معابر منتهی به مساجد، ساماندهی و بهسازی مساجد در محلات 16 گانه منطقه 18،‌بهسازی مراکز مذهبی، تعیین جداول زمانبندی روند پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: عمران ، مساجد ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار