امام جمعه شهر های پردیس و رودهن گفت : ضعف مدیریت در ذخائر زیر زمینی این منابع را به عنوان ثروت های ملی را به هدر خواهد داد .

حجت الاسلام والمسلمین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به صرفه جویی در مصرف منابع حیاتی به عنوان یکی از سفارشات ارزشمند قرآن کریم ، حیات آیندگان و نسل های بعدی را تضمین خواهد کرد ، ابراز داشت : منابع زیر زمینی در بحث آب و گاز و غیره میراث ارزشی و امانتی مهم در دست ما است که باید آن را به سلامت به نسل های آینده منتقل کنیم .

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن ایران اسلامی را یکی از کشور های مهم در بهره مندی از ذخایر طبیعی زیر زمینی و معادن ارزشمند در دنیا معرفی کرد و افزود : برخورداری از منابع زیر زمینی گسترده و معادن مختلف ایران اسلامی را در رتبه های نخست کشور های سرمایه دار در بحث منابع زیر زمینی معرفی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین توسلی با تاکید بر این نکته که ضعف مدیریت ثروت های ملی را در مسیر هرز و هدر رفتن هدایت می کند ، تصریح کرد : ضعف مدیریت مانند عدم برخورداری از سیستم ساماندهی شده در حوزه آب و فاضلاب یک شاخه منفی در کاهش دامنه ذخائر آب های زیر زمینی محسوب می شود .

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن در خاتمه اظهار داشت : معضل کم آبی در تابستان و افت فشار گاز در زمستان و ساید این قبیل مشکلات ریشه در مدیریت این بخش ها دارد و ضعف ها و کمبود ها باید تخصصی و کارشناسی شناسایی و در مسیر رفع آنها با اعمال نگاهی موشکافانه و دقیق قدم برداشت ./س


برچسب ها: مدیریت ، ثروت ، ملی ، آب ، گاز ، قرآن کریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.