رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزکوه از تخریب 35 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه های شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

ˈاکبر وطن دوستˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: 23 مورد از این تخریب ها در فروردین ماه، پنج مورد در اردیبهشت ماه و هفت مورد در خرداد ماه انجام شده است.

وی گفت: تخریب دیوارکشی، فنس کشی، فونداسیون و . . . اقداماتی بوده که در راستای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راه ها و محورهای مواصلاتی شهرستان صورت گرفته است.

وطن دوست بطور نمونه با اشاره به شکافتن آسفالت و رد کردن لوله آب از راه روستایی در یکی از مناطق روستایی شهرستان، افزود: با عنایت به وسعت و گستردگی شهرستان انتظار تعامل و همکاری بیشتری از اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاها می رود.

وی ادامه داد: همچنین از دستگاه های خدمات رسان آب، برق، گاز و مخابرات انتظار می رود تا از خدمات رسانی به ساخت و سازها و مستحدثات غیرمجاز خودداری کنند.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزکوه همچنین استعلام های مربوط به این نهاد را شامل ساخت و ساز در حریم راه ها و کمیسیون ماده 12 قانون برشمرد.

وی در خاتمه خواستار خودداری شهرداری های فیروزکوه و ˈارجمندˈ از صدور پروانه به اراضی دولتی در دست مردم شد و تصریح کرد: اخیراً و با تصویب وزارت راه و شهرسازی مقرر شده تا اراضی که سابقاً از سوی نهاد زمین شهری به مردم واگذار شده، بازگردانده شوند/س.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.