مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از آغاز به کار ستاد اسکان تابستانی آموزش و پرورش شهرستان در هشت مدرسه خبر داد.

یعقوب ایمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: با آغاز به کار ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان در هشت مدرسه خدمات رسانی به مسافران و گردشگران تا نیمه نخست شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: به این منظور 45 کلاس درس مدارس شهید بهشتی، شیخ محمد بلیغ، حضرت خدیجه(س)، حضرت فاطمه زهرا(س)، امام علی(ع)، 17 شهریور، شهید مطهری و هاتف با امکاناتی نظیر فرش، پتو، تلویزیون، تختخواب، یخچال، آشپزخانه، آب گرم و حمام تجهیز شده است.

ایمانی افزود: ستاد مرکزی اسکان در محل اداره آموزش و پرورش مستقر است که پس از بررسی کارت شناسایی متقاضیان و ثبت نام، کروکی محل اسکان را به آنان ارائه می کند.

وی با اشاره به مبلغ کرایه اتاق ها خاطرنشان کرد: کلاس ها در سه گروه الف، ب و ج دسته بندی شده اند که به جز اتاق های گروه الف که در حال تجهیز است هزینه هر شب اقامت در اتاق گروه ب برای فرهنگیان 14 هزار تومان و غیرفرهنگیان 25 هزار تومان و برای اتاق های گروه ج به ترتیب 10 و 18 هزار تومان است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه هم اینک آموزش و پرورش تنها متولی اسکان تابستانی در شهرستان است، خواستار تامین تجهیزات کلاسها از سوی سایر ارگان ها و نهادها برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مسافران شد.

به گفته ایمانی، سال گذشته پنج هزار و 809 نفر از امکانات و خدمات ستاد اسکان تابستانی فرهنگیان شهرستان فیروزکوه استفاده کردند/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.