وزیر اطلاعات هفته آینده برای پاسخگویی به سؤال 4 نفر از نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه هفته آینده خود ضمن تبادل آخرین اخبار و اطلاعات  به بررسی طرح‌ها و لوایح ارجاعی به این کمیسیون می‌پردازند.  
 
اعضای این کمیسیون روز سه‌شنبه نیز میزبان " حجت‌الاسلام محمود علوی" وزیر اطلاعات برای پاسخگویی به سؤالات علیرضا زاکانی نماینده تهران، پرسش مشترک حمید رسایی و جواد کریمی‌قدوسی نمایندگان تهران و مشهد و قاسم جعفری نماینده بجنورد خواهند بود.
 
لازم به ذکر است؛ در هفته آتی کارگروه امنیت کمیسیون امنیت ملی طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارگروه خزر کمیسیون امنیت ملی نشست هم‌اندیشی در زمینه مسائل مربوط به دریاچه خزر، کارگروه روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی آخرین اخبار و تحولات روابط جمهوری اسلامی ایران با عربستان سعودی و کارگروه دفاعی این کمیسیون نیز بودجه سال1393 رده‌های نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را با حضور مسئولان ذی‌ربط مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار