معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تأمین ایمنی سفرهای شهروندان یکی از مهمترین اهداف این سازمان بوده و در این زمینه اعتبارات ویژه به استان‌ها تخصیص داده شده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ داود کشاورزیان در دیدار با استاندار اردبیل گفت: این میزان اعتبار که از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل اختصاص یافته است مقرر شده 16 هزار ميليارد ريال اعتبار به ادارات‌ كل راه و شهرسازي استان‌ها با هدف بهسازي و روكش آسفالت راه‌ها با اولويت راههاي شرياني و انجام اقدامات كم‌هزينه تخصيص يابد.

وی اختصاص این اعتبارات را با اولويت ارتقاي ايمني و پس از آن با اولويت حفظ سرمايه دانست و برلزوم جهت افزايش سطح خدمات جاده‌اي به ويژه در جهت اصلاح و رفع نقاط و مقاطع پرحادثه و ايمن‌سازي جاده‌ها با نصب علائم، نيوجرسي، گاردريل، اقدامات زود بازده و ساير عمليات راهداري تاکید کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح های متعدد در حوزه راه و نیز پایانه در این استان گفت: سالن مسافری پایانه بیله سوار هم اکنون با 90 درصد پیشرفت در حال اتمام بوده و تلاش می‌شود که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد. تاکنون برای اجرای این طرح بالغ بر 80 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان و استان هزینه شده است.

مجید خدابخش، استاندار اردبیل نیز در این دیدار بر ضرورت توجه به حوزه راه و حمل و نقل در این استان تاکید کرد و افزود: اردبیل به عنوان یک استان گردشگری در کشور و نیز مرزی بودن به ویژه قرار داشتن در مسیر ترانزیتی باید در حوزه راه و حمل و نقل به توسعه پایدار دست یابد. در حال حاضر در زمینه زیر ساخت‌های حوزه راه با مشکلاتی مواجه هستیم که باید با تخصیص اعتبارات ویژه به خصوص با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی رفع شود./س

برچسب ها: اردبیل ، روکش ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.