داوران 32 اثر علمی از مجموع مقالات ارسالی به دبیرخانه نخستین همایش ملی آبهای معدنی با رویکرد تولید و صادرات را پذیرفتند.

دبیر علمی این همایش گفت: ازمجموع 49 اثر مرتبط ارسال شده به دبیرخانه همایش آب‌های معدنی با رویکرد تولید و صادرات، پس از سه بار داوری هر اثر، 32 مقاله پذیرفته شد.
سیاوش نظری افزود: هشت مقاله پذیرفته شده در زمینه تولید، بازاریابی و صادرات و چهار مقاله درباره بهداشت و در مان آبهای معدنی است.
وی گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته پانزدهم مرداد ماه سال جاری نخستین همایش ملی «آب‌های معدنی با رویکرد تولید و صادرات» درتالارابن سینای شهرکرد برگزار می شود.
نظری بهینه‌سازی تولید را یکی از اهداف برگزاری این همایش اعلام کرد و اظهار داشت: این همایش در راستای توسعه صادرات و تولید آب معدنی، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی این صنعت، استفاده بهینه و پایدار فرصت‌ها است.
دبیر علمی نخستین همایش ملی آبهای معدنی با رویکرد تولید و صادرات افزود: این همایش فرصت‌ها و چالش‌های فضای کسب و کار ایده‌آل در تولید و صادرات آب‌های معدنی، بهینه‌سازی تولید، عرضه و صنعت بسته‌بندی آب‌های معدنی و آشامیدنی را مطرح می کند.
سیاوش نظری بررسی مسائل مالی و اقتصادی در توسعه صنعت آب معدنی و آشامیدنی را یکی از محور های این همایش برشمرد و تصریح کرد: جنبه‌های مدیریت منابع آب و محیط زیست، موارد درمانی، بهداشتی آب معدنی و بازار یابی از دیگر محورهای این همایش ملی است/س.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.