رئیس دیوان عدالت اداری گفت: داروخانه‌ها به هیچ وجه مجاز نیستند مبلغی بابت حق فنی از مردم بگیرند و این امر به وزارت بهداشت ابلاغ شده و لازم الاجرا است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عدالت اداری با حضور در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله محمدی گیلانی که در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، گفت: آیت‌الله محمدی گیلانی حق زیادی بر گردن حوزه، انقلاب و ملت ایران دارد و در دورانی که انقلاب به شدت از ناحیه منافقین مورد تهدید قرار گرفته بود یکی از مهمترین شخصیت‌ها و ارکانی بود که در مقابل این جریان ایستاد.
 
وی تصریح کرد: ایشان در حوزه علمیه قم چه قبل و چه بعد انقلاب تا زمانی که مسئولیت دادگاه را نداشتند یکی از بزرگان علمی و استوانه‌های حوزه علمیه قم بودند و شاگردان زیادی را تربیت کردند.  
 
رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به ابطال مصوبه بهداشت مبنی بر دریافت حق فنی از سوی داروخانه‌ها بیان داشت: داروخانه‌ها به هیچ وجه مجاز نیستند مبلغی بابت حق فنی از مردم بگیرند و این امر به وزارت بهداشت ابلاغ شده و لازم الاجرا است.
 
وی افزود: با حضور 4 نفر از نمایندگان دولت و وزارت بهداشت این موضوع بررسی شده و روی آن کار کارشناسی انجام گرفته و نمایندگان وزارت بهداشت خیلی خوب به میدان آمدند و تا جایی که مقدور بود از این مصوبه دفاع کردند اما دفاعشان مورد پذیرش نبود.
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار