ستاد مدیریت بحران منطقه 12 خبر داد: 28 گروه دوام در محلات 13گانه منطقه 12 به منظور آمادگی هر چه بیشتر هنگام مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه پایدارسازی می‌شوند.

 دانیال محمدحسینی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: پایدارسازی 28 گروه دوام درمحلات 13گانه منطقه 12 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آمادگی هر چه بیشتر شهروندان و انسجام گروه‌های دوام هنگام مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه در محلات 13 گانه منطقه 12 در دست اجراست.
 
محمدحسینی اظهار داشت: در این طرح 28 گروه دوام آقا و خانم در محلات 13گانه منطقه 12 در اردوهای تفریحی آموزشی پایدارسازی می‌شوند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: پایدارسازی 28 گروه دوام در محلات 13گانه منطقه 12، برگزاری کارگاه‌های آموزشی یک روزه مدیریت بحران، دید بحران، کار با تجهیزات بحران، چادرزنی، اطفای حریق و کمک‌های اولیه، حمل و نقل و ... از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
محمدحسینی خاطرنشان کرد: آموزش چهره به چهره مدیریت بحران، زلزله و ایمنی در محلات 13گانه منطقه 12، اجرای طرح ضربتی مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه در بافت فرسوده، توزیع اقلام آموزشی مدیریت بحران، زلزله و ایمنی از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 12 است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: دوام ، پایدارسازی ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار