با توجه به وجود رقابت شدید برای استقرار این صنایع باید امتیازات ویِژه تقریبا رایگان در بخش تخصیص زمین در نظر گرفته شود تا جذب سرمایه‌گذار در این محل میسر شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛استاندار زنجان در سومين جلسه كارگروه تخصصي امور اقتصادي و توليدي استان با بیان این مطلب گفت: ميزان توليد اين واحدهاي صنعتي با ظرفيت هاي تعيين شده در پروانه هاي بهره برداري مطابقت ندارد.

انصاری با اشاره به اينكه ظرفيت بهره برداري اين واحدها بر اساس درخواست متقاضيان در پروانه هاي بهره برداري آمده است، افزود: برخي از بهره برداران، از ظرفيت قيد شده تنها جهت دريافت سهميه خاك استفاده مي كنند.

وی ظرفیت سنجی واحدهای روی استان زنجان را نوعی راستی‌آزمایی کار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه استان بنا دارد صنایع غیر آلاینده الکترونیکی و آی‌تی را در شهرک صنعتی کهناب مستقر کند، ادامه داد: با توجه به وجود رقابت شدید برای استقرار این صنایع باید امتیازات ویِژه تقریبا رایگان در بخش تخصیص زمین در نظر گرفته شود تا جذب سرمایه‌گذار در این محل میسر شود.

 انصاری در ادامه درخصوص محل استقرار شهرك شماره 4 زنجان خاطر نشان کرد :براي بهره مندي از معافيت مالياتي شهركهاي صنعتي، اين مراكز بايد در مسافتي بيش از 35 كيلومتر استقرار يابند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه گزارشي از وضعيت معادن استان ارائه و خاطر نشان کرد : از مجموع 228 معدن استان، 209 معدن بصورت فعال، 73 معدن غيرفعال و 6 معدن متروكه وجود دارد./س

برچسب ها: مناسب ، صنایع ، الکترونیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.