طی چند ماه آینده موبایل پارک و پارکومترهای سیار نیز برای جلوگیری از بروز تخلفات پارکبان‌ها فعال می‌شوند.

اخباری معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه اضافه دریافت هزینه پارک توسط پارکبان‌ها یکی از مشکلاتی است که همواره با آن مواجهیم گفت :  برای مبارزه با این مشکل نهادهای نظارتی مستقر در معاونت حمل و نقل و ترافیک هر منطقه و و همین‌طور سازمان حمل و نقل و ترافیک در نظر گرفته شده‌اند که شهروندان می توانند با اعلام نام و نام‌خانوادگی فرد خاطی و یا اعلام نام شرکت با آن‌ها برخردهای لازم صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در هر کجا که سیستم دریافت پول وجود دارد، امکان بروز خطا از سوی نیروی انسانی وجود دار، افزود: به دنبال این هستیم که به جای سیستم پولی سیستم‌های هوشمند را به کار بگیریم تا درصد خطا کاهش یابد. به همین منظور سیستم‌های هوشمند RFID و تک ریدر، دستگاه‌های POS یا همان پارکومترهای سیار و همین‌طور موبایل پارک به کمک پارک‌بانان‌ها می‌آیند.

اخباری با تاکید بر اینکه سیستم هوشمند RFID و تک ریدر در مشهد مقدس به کار گرفته شده وتا اینجای کار موفق بوده است، گفت: دستگاه‌‌های POS هم که با استفاده از کارت بلیط‌های الکترونیکی قابل پرداخت می‌باشد و دیگر امکان اضافه دریافت پول وجود ندارد.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد طی چند ماه آینده و پس از بررسی فنی این طرح‌های هوشمند،‌به صورت پایلوت اجرایی و پس از موفقیت در تمام سطح شهر تهران تسری پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: موبایل ، پارکومتر ، سیار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار