فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به این که ملت عزیز ایران از اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران دلشان قرص باشد گفت: صهیونیست ها از غائله های اخیر در منطقه استفاده کرده اما مانند جنگ های 22 روزه و 33 روزه ناکام خواهند ماند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه همایش هوانیروز و ولایت که برای تجلیل از پیشکسوتان و خانواده شهدا و حانبازان و هوانیروز ارتش و کارکنانی که در 19 تیر 1358 در مقابل حضرت امام خمینی(ره) رژه رفتند برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این روز یک روز به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: در این روز کارکنان هوانیروز عزم خود را جزم کردند تا بیعت مجددی را با حضرت امام خمینی(ره) داشته باشند.
 
امیرپوردستان تصریح کرد: در روزهای آغازین انقلاب اسلامی که تمام ارتش استحکام لازم را نداشت و ضدانقلاب تلاش خود را براین گذاشته بود که ارتش را منحل کند و کارکنان هوانیروز در یک اقدام جمعی همه همت و توان خود را جمع کردند و در حالی که مستشاران از کشور خارج شده بودند و اعلام کرده بودند که هیچ پرنده ای بدون حضور ما نمی تواند پرواز کند آن ها به قوم آمدند و با حضرت امام خمینی(ره) بیعت کرده و در مقابل ایشان رژه رفتند.   
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در این روز کارکنان هوانیروز بالگردهای خود را به پرواز درآوردند که اقتدار خود را نشان بدهند و بیعت مجددی را با حضرت امام خمینی(ره) داشته باشند.
 
وی افزود: این حرکت آنقدر نظر امام خمینی(ره) را جلب کرد که فرمودند یک بار دیگر این رژه انجام شود و بالگردها مجددا دور زدند و در محضر ایشان رژه رفتند.
 
امیرپوردستان اظهار داشت: این روز یک روز به یاد ماندنی است و به احترام و پاسداشت چنین روز عظیمی نفراتی که در آن روز حضور داشتند در مراسم امروز جمع شدند تا از آن ها تقدیر شود و از رشادت ها و فداکاریهایشان که بنیه مستحکمی را برای هوانیروز گذاشتند از زحماتشان تشکر شود.
 
امیرپوردستان تصریح کرد: ان شالله جوانان از این اقتدار و تقوا و صلابت درس بگیرند و آن مسیر عزت و اقتدار را ادامه دهند.   
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به این سوال که آیا خبر جدیدی دارید گفت: من می خواهم به ملت ایران عرض کنم به عنوان یک سرباز به این ملت عزیز و شریف بگویم که دلشان قرص باشد و فرزندان سربازشان در مرزها از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند.   
 
وی افزود: تمامی حرکت ها در منطقه وفرا منطقه رصد می شود و متناسب با آن ها ظرفیت های لازم برای مقابله با آن ها احصا می شود.
 
امیرپوردستان تصریح کرد: بنده به عنوان یک سرباز می خواهم عرض کنم اقتدار دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همه زمان ها به حمدالله بالاتر است و اگر تهدیدی بخواهد خودنمایی کند قطعا آن را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد.   
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره جنایت های اخیر صهیونیست ها در فلسطین و غزه گفت: صهیونیست ها با توجه به غائله ای که در منطقه وجود دارد از این فرصت استفاده کرده اند و می خواهند به متامع خود دست پیدا کنند و می خواهند دست اندازی هایی که به مناطق اشغالی داشتند را توسعه دهند اما این حرکت هم راه به جایی نخواهد برد.
 
وی خاطرنشان کرد: ان شالله انتفاضه با استحکام و مدیریت رهبران خود به مسیر خود ادامه می دهد و بار دیگر مانند جنگ های 22 روزه و 33 روزه صهیونیست ها ناکام خواهند ماند.   
انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۳۶ ۱۹ تير ۱۳۹۳
اسراییل وحشی جنایت میکند و امریکا و غرب و بی بی سی کثیف و بهایی حمایت میکند،درود بر مقاومت ملت فلسطین و حماس در واقع ملت فلسطین فقط میتواند با زور به اسراییل جعلی بفهماند که اینجا فلسطین هست نه اسراییل و انتقام خون شهیدان مقاومت را از اسراییل گرفت وظیفه همه مسلمانان هست که به ملت مظلوم فلسطین کمک کنند تا اسراییل نابود شود. مرگ بر اسراییل تروریست و امریکا و غرب جنایتکار و درود بر حماس و بزودی ما اسراییل و بی بی سی را نابود خواهیم کرد و فلسطین به جهان اسلام بر خواهد گشت.
آخرین اخبار