سخنگوی جنبش حماس در مطلبی خواستار محاصره شدن سفارت‌خانه‌های اسراییل در سرتاسر جهان شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛"فوزی برهوم" روز چهارشنبه در صفحه شخصی خود در فیسبوک خطاب به کشورهای مسلمان نوشت: باید که تمامی ملت‌های عربی و اسلامی در تمامی کشورها از منازلشان خارج شده و سفارت‌خانه‌های اسراییل را در هر مکانی محاصره کنند و سفیران این رژیم را از کشورهایشان اخراج کنند؛ این کمترین چیزی است که می‌توانند به فلسطین و غزه تقدیم می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سکوت عربی-اسلامی در قبال آنچه که در غزه در جریان است، هیچ توجیهی ندارد، افزود: تمامی رهبران و رییسان جمهوری کشورهای عربی و اسلامی باید در کنار ملت فلسطین قرار بگیرند و هر کسی که از قضیه فلسطین شانه خالی کند، سرنگون شده و تاریخ آن را طرد خواهد کرد.

سخنگوی جنبش حماس با بیان اینکه ملت فلسطین در حالت انزوای عربی-اسلامی بی‌سابقه‌ای زندگی می‌کند که به اشغالگران جرات کشتار فلسطینی‌ها را داده، تصریح کرد: هر کسی که با پیروزی غزه همراه باشد باید که به خود افتخار کند و هر کسی که از این موضوع شانه خالی کرده و علیه آن توطئه کند، به صورت ننگینی از آن تجلیل خواهد شد.

"فوزی برهوم" در پایان تاکید کرد: ای علمای امت که رهبری امت را برعهده دارید، با آنها به خیابان‌ها بیایید و سفیران صهیونیستی را اخراج کرده و آنها را منزوی کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوزی ، برهوم ، فلسطین ، غزه ، داعش ، عربی ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار