فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: فردي که با ضربات متعدد چاقو باعث مرگ مرد 30ساله افغاني شده بود بوسيله پليس آگاهي شهرستان تنگستان 12ساعت پس ازوقوع جرم دستگير شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار حيدرعباس زاده در تشريح جزئيات اين خبر گفت: اوايل صبح روز گذشته جسد مرد 30ساله و مجهول الهويه درحاليکه از ناحيه سر و صورت کاملا سوخته بود درجاده اهرم به کلمه کشف و پس از حضور پليس و بازپرس پرونده به سردخانه بيمارستان منتقل شد.
 
وي اضافه کرد:کاراگاهان ويژه کشف قتل پليس اگاهي شهرستان تنگستان با اتخاذ تدابير ويژه و بررسي علمي صحنه جرم متوجه شدند فرد مقتول به هويت"ملا"30 ساله تبعه افغانستان در باغ فردي به هويت معلوم کار مي کرده است.
 
فرمانده انتظامي استان بوشهر بيان کرد: در بررسي هاي دقيق تر پليس موفق به شناسايي هويت فردي بنام "الف "شد که به علت مزاحمت مقتول براي يکي از اعضاء خانواده اش با وي درگير شده بود.
 
وي تصريح کرد: با دستگيري اين متهم و مواجهه با مدارک و مستندات جمع اوري شده بوسيله پليس قاتل لب به اعتراف گشود و عنوان کرد: به علت اختلافات قبلي با مقتول با طراحي ونقشه نامبرده را به محل قتل کشانده ابتدا با ضربات چاقو وي را زخمي،سپس با سنگ به سروي کوبيده و در ادامه با بنزين جسد ولباسش را سوزاندم تا قابل شناسايي نباشد.
 
سردار عباس زاده خاطرنشان ساخت: متهم پس از تحقيقات اوليه و اعتراف به قتل با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۰۴ ۱۹ تير ۱۳۹۳
خیلی ناراحت شدم
آخرین اخبار