مدیر عامل-سرمربی تیم فوتسال فردوس مشهد گفت: برنامه‌ای برای حضور در جمع مدعیان و نیمه بالای جدول نداریم در سال اول به تلاش برای بقاء در لیگ اکتفا می‌کنیم.

مصطفی نعمتی مدیرعامل و سرمربی تیم فوتسال فردوس مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تاخیر در برگزاری بازی پلی آف باعث شد نتوانیم برای حضور در لیگ برتر از آمادگی لازم برخوردار باشیم زیرا زمان مورد نیاز برای تعیین برنامه‌ها، تصمیمات جدید، تعیین بودجه را در دست نبود و ما برای اولین حضور در لیگ برتر تنها 40 روز وقت داریم البته تعویق در آغاز رقابت‌های لیگ برتر کمک بسیار زیادی برای ما به حساب آمد.

با توجه به بحث‌های گفته شده تنها برنامه‌ باشگاه برای اولین حضور و کسب تجربه در لیگ برتر به تلاش برای بقاء در جمع برتری‌ها مربوط می‌شود. ما هدف‌های دور از انتظاری را در نظر نگرفتیم زیرا با شرایط فعلی حضور در جمع مدعیان و حتی نیمه‌های بالایی جدول کم بعید به نظر می‌رسد. در صورتیکه تلاشمان برای بقاء در لیگ برتر به پنجه برسد به طور حتم سال بعد در وضعیت مناسبی جایگاه واقعی خود را مشخص می‌کنیم.

وی افزود: صحبت‌های گفته شده به این معنی نیست که دست از تلاش برداریم و در فصل نقل وانتقالات کم کاری کنیم، اکنون 5 سهمیه لیگ برتری داریم که از آنها استفاده می‌کنیم تا نفراتی باتجربه لیگ برتر را در اختیار بگیریم. مایل به جذب بازیکنان نامی و ستاره نیستم اما تیممان را در حد اهداف تعیین شده به قدرت می‌رسانیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: نعمتی ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار