مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماهه اول امسال، 720 هزار و 367 تن انواع کالا، درون و برون استانی حمل و جابجا شد.

فریبرز کرمی افزود: جابجایی این میزان کالا طی 55 هزار سفر انجام شد.
وی گفت: بیشترین بار حمل شده میلگرد، سیمان، آجر، ورق گالوانیزه، کاشی و کولرآبی است.
به گفته وی، در همین مدت نیز یک میلیون و 700 هزار مسافر با 128 هزار و 423 سفر درون و برون استانی با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شدند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال و بختیاری افزود: 42 شرکت مسافربری با 311 دستگاه اتوبوس، 749 دستگاه مینی بوس و 771دستگاه سواری کرایه در این بخش آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.
کرمی، متوسط سن ناوگان اتوبوس در استان چهارمحال و بختیاری را 12 سال، ناوگان مینی بوس 21 سال و ناوگان سواری کرایه برون شهری را شش سال عنوان کرد.
وی تصریح کرد: در همین مدت نیز ی کهزار و 645 نفر از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی استان چهارمحال و بختیاری در دوره های آموزشی ارتقاء مهارت های رانندگی شرکت کردند.
18 هزار راننده با 11 هزار دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین در 46 شرکت باربری و 44 شرکت حمل مسافر، یک پایانه باربری، پنج پایانه مسافربری عمومی با مالکیت شهرداری و 11 پایانه مسافربری با مالکیت خصوصی در استان چهارمحال و بختیاری فعال است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.