رئیس هیئت بوکس مازندران گفت: در مسابقات آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی دو بوکسور مازندرانی به روی رینگ می‌روند.

علی بابایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : حضور دو مشتزن مازندرانی در رقابت‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی در ترکیب تیم ملی قطعی شده است.

وی بیان کرد: هومن طوقانی در وزن 49 کیلوگرم و جاسم دلاوری در وزن 91+کیلوگرم به عنوان دو مازندرانی حاضر در این اردو هستند که بخت زیادی برای کسب مدال دارند.

رئیس هیئت بوکس مازندران در ادامه از حضور مربی مازندرانی در این مسابقات خبر داد و افزود: علاوه بر این دو ملی‌پوش مجتبی فرجی از مربیان سازنده مازندرانی به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تمرینات ملی پوشان را زیر نظر خواهد داشت.

بابایی هدف اصلی هیات بوکس استان را فراهم کردن زمینه برای فعالیت همه علاقه‌مندان و جوانان مستعد این رشته است عنوان کرد و ابراز داشت: در صورت احداث خانه بوکس در استان در کشف استعداد می‌توانیم بهتر از گذشته کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه نخستین خانه بوکس مازندران در یکی از شهرهای ساری یا قائمشهر احداث می‌شود، افزود: با حمایت همه جانبه مسئولان استانی و شهرستانی می‌توانیم خواسته ورزشکاران بوکس را عملی کنیم.

بابایی در پایان از حضور یک‌هزار و 200 ورزشکار سازمان‌یافته بوکس در مازندران خبر داد و افزود: برای آمادگی بیشتر بوکسورهای سراسر استان اردوی متمرکز شرق و غرب استان در دو شهر قائمشهر و نور با حضور مربیان باتجربه برگزار شد./س


برچسب ها: رقایت ، بازی ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.