ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان البرز طي عملياتي غافلگيرانه هفت نفر از اراذل و اوباش سابقه دار را در کرج شناسايي و دستگير کردند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس ، در پي دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر اينکه افرادي با تشکيل يک باند شرارت در منطقه مشکين دشت کرج ضمن ايجاد رعب و وحشت و حمل سلاح سرد از قبيل قمه ، شمشير و .... با يکسري اقدامات هنجار شکنانه موجب سلب آسايش و آرامش اهالي منطقه شده اند ، پيگيري موضوع بطور ويژه در دستور کار ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان البرز قرار گرفت .

ماموران با توجه به اهميت موضوع بلافاصله وارد عمل شده و دو اکيپ از ماموران زبده با انجام تحقيقات محلي و چندين روز کار اطلاعاتي در نهايت پاتوق ها ، مخفيگاه ها ، محل سکونت و مسيرهاي تردد افراد اراذل و اوباش را شناسايي و پس از اطمينان از صحت و سقم موضوع به مناطق مورد نظر اعزام شدند .

بنابراين گزارش ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي پس از هماهنگي با مقام قضايي پس از چند ساعت کار عملياتي و مراقبت هاي ويژه در نهايت يکي از متهمان به نام «شاهين» را در خيابان شهيد بهشتي کرج دستگير و طي يک عمليات غافلگيرانه 6 نفر متهم ديگر را در مخفيگاهشان در شهرک بعثت شناسايي و دستگير کرده و از آنها 4 قبضه قمه کشف و ضبط شد .

متهمان دستگير شده پس از انتقال به پليس اطلاعات و امنيت عمومي ، در بازجويي هاي ماموران به جرم خود مبني بر شرارت و زورگيري و ايجاد رعب و وحشت در بين اهالي منطقه مشکين دشت کرج اعتراف کرده و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند ./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.