دهیار روستای درک زرآباد از آغاز طرح هادی روستای زیبای ساحلی گردشگری درک زرآباد که از خواسته‌های دیرین مردم منطقه و به ویژه اهالی این روستا بوده است از هفته آینده توسط بنیاد مسکن شهرستان کنارک خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.،حسین تاسه گفت: روستای ساحلی درک در بخش زرآباد از جمله روستاهای ساحلی گردشگری و منحصر بفرد استان است که ساحل زیبای این روستا شامل ترکیبی از رمل‌ها، گونه‌های گیاهی خاص، ساحل شنی زیبا، پرندگان مهاجر، پدیده دریایی منحصر بفرد فیورت، نخلستان‌های بلند ساحلی و... در دو سال اخیر توجه ویژه‌ای به آن شده است به گونه‌ای که میزبان گروه‌های زیادی از گردشگران، عکاسان، مستند سازان و خبرنگاران بوده است.

وی افزود: تصاویر این روستا به همت بخشداری بخش در فرودگاه‌های استان، برخی موزه‌ها، برخی سالن‌های همایش و ... و همچنین در رسانه‌های مختلف در راستای معرفی این منطقه نصب شده است.

دهیار درک زرآبادخاطر نشان کرد: با پیگیری‌های بخشداری زرآباد و مساعدت فرمانداری و استانداری از سال 90 تاکنون اقدامات زیادی در این روستا انجام شده است که علاوه بر رضایت‌مندی مردم سبب رونق این روستا شده است.  /س

برچسب ها: طرح ، هادی ، زرآباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.