اصفهان/

خون نویدکیا زرد است

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به شایعات مطرح شده در خصوص رفتن نوید کیا از سپاهان گفت : محرم نویدکیا بازیکن متعصب سپاهان است و خون این بازیکن زرد است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،مهرزاد خلیلیان با بیان این مطلب گفت : طرح این موضوع که او در حال پیوستن به فلان تیم است، نه در شأن نویدکیا است و نه در شأن باشگاه بزرگ سپاهان و من برای کسانی که این شایعات عجیب را مطرح می‌کنند متاسفم، نویدکیا اسطوره و ستون سپاهان است.

وی درباره اردوی ترکیه تیمش، اظهار کرد: این اردو جهت آماده سازی بهتر برگزار می‌شود و ما سه بازی تدارکاتی را در این اردو پیش‌بینی ‌کرده‌ایم.

مدیر عامل باشگاه سپاهان ادامه داد : آماده سازی‌مان از چیزی حدود ۴۰ روز پیش آغاز شده و می‌خواهیم شروعی قدرتمند در لیگ داشته باشیم.

او ادامه داد: ۲۶ تیر بازیکنان‌مان از ترکیه به ایران باز می‌گردند و احتمالا ابتدای مرداد و پیش از آغاز لیگ نیز در رقابت‌های چهار جانبه به مصاف استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی می‌رویم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با تایید این مطلب که تیمش به جذب خلعتبری تمایل دارد، اظهار کرد: ما تمایل داریم که خلعتبری را بار دیگر در اصفهان ببنیم. او قبلا برای ما بازی کرده و خودش هم علاقه مند است که به سپاهان باز گردد. به دنبال حل مشکلات حضور او در سپاهان هستیم. یکی از موانع حضور این بازیکن در سپاهان مسائل مالی است که باید بررسی شود .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.