فلاح‌دار: آلمان برزیل را در 30 دقیقه نابود کرد

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است، برزیل در دیدار نیمه نهایی آبروی فوتبالش را از دست داد.

محمدعلی فلاح کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی عجیبی بود، دبین‌ترین هوادار فوتبال برزیل هم، حتی تصورش را نمی‌کرد که برزیل با نتیجه 7 بر یک آن هم با این مشکل مقابل آلمان شکست بخورد.

فلاح‌دار گفت: نتیجه‌ای که بدست آمد یک واقعیت را برای فوتبال دوستان روشن کرد و آن این است، یک فوتبال منظم و با برنامه همیشه به یک فوتبال متکی به ستاره‌ها و احساسات غلبه می‌کند، برزیل در بازی مقابل آلمان احساسی عمل کرد، برزیلی‌ها فقط بدنبال پر کردن جای خالی نیمار بودند و قصد داشتند ثابت کنند که نیمار در کنار آنها است، این تفکر غلط موجب شد زمانی که گل نخست را دریافت کردند، تمرکز ذهنی تمام بازیکنان برزیل از هم پاشیده شود. این به هم ریختگی ذهنی بر روی نیمکت برزیل هم دیده می‌شد، اسکولاری نتوانست تیمش را پس از خوردن گل اول جمع و جور کند و آرامش را به اردوی برزیل تزریق کند و همین دلایل کافی بود که آلمان در نیمه اول و با کمترین زحمت با نتیجه 5 بر صفر از حریف نامدارش پیش بیفتد.

فلاح‌دار گفت: مسلما فاصله فوتبال برزیل و آلمان 6 گل نیست، این فاصله گل‌ها، فاصله تفکر و برنامه‌ریزی و آمادگی ذهنی و جسمی 2 تیم و 2 نیمکت مربیگری است، یواخیم‌لو تیمی را راهی بازی با برزیل کرد که برای تمام دقایق بازی برنامه داشت. نظم تاکتیکی آلمان در بازی مقابل برزیل مانند بازی‌های دیگر این تیم در این دوره از جام جهانی بود. یک فوتبال منظم با حرکت زنجیره‌وار و مرتب بازیکنان در تمام دقایق بازی و داشتن سنگربانی باهوش و سطح بالا بنام نویر.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: آلمان ظرف 30 دقیقه فوتبال برزیل را نابود کرد، فوتبالی که مدتی است از ریشه و اصالت خود، یعنی بازی زیبا و هجومی و داشتن بازیکنانی خلاق و فانتزی فاصله گرفته است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: آلمان ، فلاح دار ، کارشناس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار