امسال برای تهیه و اجرای طرح های هادی روستایی در طبس خراسان جنوبی اعتبار بیش از 10 میلیارد و 540 میلیون ريال پیش بینی شده است.

پیش بینی بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار به طرحهای هادی روستایی در طبس

امسال برای تهیه و اجرای طرح های هادی روستایی در طبس خراسان جنوبی اعتبار بیش از 10 میلیارد و 540 میلیون ريال پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان طبس با بیان این مطلب گفت: اجرای طرح های هادی روستایی در شهرستان طبس بیش از 10 میلیارد و 540 میلیون ريال اعتبار نیاز دارد.

قیصری افزود: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز نسبت به اجرای عملیات اقدام می شود.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات طرح های مورد نظر با توجه به اعتبارات تملک دارایی و  2 درصد نفت تامین می شود.

وی تصریح کرد: برای اجرای طرح هادی در روستاهای پیستان، همت آباد، ازمیغان و خرو در بخش مرکزی اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ريال در نظر گرفته شده است.

قیصری همچنین گفت: در بخش دیهوک در روستاهای دهنوکویر و مرغوب و در بخش دستگردان در روستاهای قائمیه و کاظم آباد نیز شش میلیارد ريال اعتبار پیش بینی شده است.

وی با اشاره به به اهمیت اجرای طرح هادی روستایی تصریح کرد: مبلغ 450 میلیون ريال برای جمع آوری اطلاعات و تهیه طرح هادی روستاهای شهرستان در نظر گرفته شده است.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان طبس با توجه به هزینه کرد مابقی اعتبارات سال گذشته تا تیرماه سال جاری گفت: در روستاهای دهنو، هودر، دشتغران و فهالنج برای زیرسازی و آسفالت مبلغ دو میلیارد و 623 میلیون ريال هزینه شده است.

قیصری همچنین یادآور شد: برای طرح فوق 2 میلیارد و 400 میلیون ريال از محل اعتبارات ملی و 223 میلیون ريال از محل اعتبارات 2 درصد نفت تامین شده است./ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.