همه رسانه های رژیم صهیونیستی تلاش خود را روی روحیه دادن به صهیونیست‌ها متمرکز کرده اند اما شدت حملات موشکی مقاومت باعث شده است رسانه های این رژیم در سرپوش گذاشتن روی قدرت موشکی مقاومت ناتوان باشند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المنار، همه رسانه های رژیم صهیونیستی تلاش خود را روی روحیه دادن به صهیونیست‌ها و توانمند بودن سامانه ضد موشکی موسوم به گنبد آهنین متمرکز کرده اند اما شدت حملات موشکی مقاومت باعث شده است رسانه های این رژیم در سرپوش گذاشتن روی قدرت موشکی مقاومت ناتوان باشند.

"دیب حورانی" خبرنگار شبکه المنار در کرانه باختری با اشاره به این مطلب افزود ترس و هراس شدیدی صهیونیست‌ها و نظامیان اسرائیلی را فراگرفته است ، علاوه بر اینکه کرانه باختری نیز شب گذشته  صحنه درگیری‌های شدید بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها بود.

رسانه های اسرائیلی از دیروز یک خط خبری واحد را با عنوان « کشور زیر آتش » در پیش گرفته‌اند.
 
همه رسانه‌ها زیر نظر مقامات هستند و به رسانه های جنگی تبدیل شده‌اند و فقط در خدمت سطوح امنیتی و نظامی صهیونیست‌ها هستند و به گنبد آهنین و توانایی آن متمرکز شده اند و تلاش می کنند این گنبد را توانمند جلوه دهند و می گویند این گنبد موشک‌های فلسطینی را رهگیری و در هوا منهدم می کند اما تمرکز رسانه‌ها ناشی از ناکارآمدی این گنبد است اما با همه این احوال آنها تاکنون به اصابت بیش از255 موشک به مناطق صهیونیست نشین اعتراف کرده اند. بامداد امروز صدای پنج انفجار در تل آویو و اطراف فرودگاه بن گورین شنیده شد. 

دهها فروند موشک به یک باره شلیک می شود . رسانه‌های اسرائیلی دیگر نمی توانند این اطلاعات را پنهان کنند به همین سبب به تبلیغات روی گنبد آهنین متمرکز شده اند و می گویند این گنبد جلوی اصابت موشک‌ها را می گیرد. بخش نظامی اسرائیل و همه شهرک نشینان دچار هراس و سردرگمی شده‌اند. هم اکنون کار گشودن پناهگاه‌ها در مناطق اشغالی 1948 میلادی گسترش یافته است و حتی منطقه هوت هشارون واقع در 15 کیلومتری شمال تل آویو نیز در تیرراس قرار گرفته است . هم اکنون پناهگاه‌ها به شعاع 75 کیلومتری از مرزهای غزه باز است. از  عسقلان تا منطقه غوش دان در نزدیکی تل آویو بیش از سه و نیم میلیون صهیونیست شهرک نشین زندگی می کنند. فرودگاه بین المللی بن گورین در تل آویو و کارخانجات و قطب  اقتصادی و بورس و وزارت جنگ در تل آویو قرار دارد که همه اینها در تیرراس موشکهای مبارزان فلسطینی قرار گرفته است و دهها موشک به این مناطق اصابت کرده است.

یک مسئله بسیار مهم دیگر برای اسرائیل آن است که ارتش دیگر نمی تواند از ملت اسرائیل حمایت کند و موشکباران پایتخت یک کشور به معنای یک ضربه سهمگین است که اسرائیلی ها نمی توانند در برابر آن سکوت کنند. 

حورانی گفت بئر السبع نیز که در 45 کیلومتری شمال غزه قرار دارد هدف تعداد زیادی موشک قرار گرفته است و رسانه های صهیونیستی نیز به این اعتراف کرده اند.

دیب حورانی درباره صحبت‌ها از آمادگی 40 هزار سرباز اسرائیلی برای حمله نظامی زمینی و واکنش رسانه‌ها به این مطلب گفت : هم اکنون هیچ گونه تصویری در رسانه های اسرائیلی از تدارکات نظامی و تجمعات نظامی و آماده باش نیروها منتشر نمی شود. بسیاری از ناظران می گویند درست است که ارتش اسرائیل 40 هزار نیروی آماده به حمله دارد اما هیچ کدام از آنها فراخوانده نشده اند.

ناظران می گویند مقامات اسرائیلی می خواهند از ترس اسرائیلی‌ها بکاهند و می خواهند غزه را تهدید بکنند و این یک جنگ روانی است. ناظران می گویند عملیات زمینی و حمله زمینی به غزه برای ارتش صهیونیستی یک فاجعه خواهد بود زیرا تلفات سنگین بشری در انتظار سربازان اسرائیلی در غزه است و آنها به شدت می ترسند که فلسطینیان کمین‌هایی نصب کرده باشندو سربازان به اسارت در آیند و نباید به این مسئله بی اعتنایی کرد.

حورانی گفت اطراف نوار غزه عبارتند از پادگان بسیار بزرگ صهیونیستها و پایگاه های آموزشی و فرودگاه‌های نظامی و انبارهاست بنابراین نظامیان صهیونیست عملا در اطراف نوار غزه حضور دارند و فراخوانی نیروهای احتیاط برای خدمات رسانی به شهرک نشینان است. 

بیش از سه و نیم میلیون صهیونیست در پناهگاه‌ها هستند بنابراین آنان به بسیاری از خدمات نیاز دارند تا از سرقت و موارد مشابه در امان بمانند. همچنین گفته می شود این چهل هزار نیروی  احتیاط جایگزین سربازانی خواهند شد که هم اکنون در مناطق دور از غزه مانند کرانه باختری حضور دارند. 

حورانی گفت : اوضاع در کرانه باختری نیز به شدت متشنج است. شب گذشته چندین درگیری در شهر البیر رخ داد. شهرک نشینان تلاش کردند به البیر حمله کنند. مردم به خیابانها آمدندو شهرک نشینان فرار کردند. صدها جوان فلسطینی به سوی شهرک بیت ایل راهپیمایی کردند که مقر موسوم به اداره مدنی در آن قرار دارد. شماری از فلسطینیان بر اثر اصابت گلوله های جنگی زخمی شدند.

حورانی گفت مناطق زیادی در کرانه باختری مانند بیت لحم و قدس صحنه درگیری بین فلسطینیان و صهیونیستهاست و ارتش اسرائیل در آماده باش کامل در مناطق اشغالی قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار