ورزش، نشاط و سرگرمی در مسابقه تلویزیونی "سیمرغ"

غلامعباس قنبری تهیه کننده مسابقه تلویزیونی "سیمرغ" با اشاره به عملیاتی بودن آیتم های آن گفت: در این مسابقه زنان هم حضور فعالانه ای دارند و 3 نفر از اعضای هر گروه شرکت کننده خانم هستند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، غلامعباس  قنبری تهیه کننده مسابقه تلویزیونی "سیمرغ" درباره آیتم های این مسابقه توضیح داد: سعی کرده ایم برای این مسابقه آیتم های متنوع و جذابی را طراحی کنیم.

 برخی از آیتم ها هم آبی هستند. این مسابقه حداقل 15 آیتم متفاوت دارد که برای ایجاد تنوع در آن هر دفعه ترکیب متنوعی از آن ها کنار هم قرار می گیرند تا هم جذابیت بیشتری برای مخاطبان پیدا کند و هم شرکت کنندگان نتوانند پیش بینی کنند که در چه آیتمی مسابقه می‌دهند.
 
وی با اشاره به مشارکتی بودن برنامه بیان داشت: برنامه قطعا مشارکتی خواهد بود اما هنوز با شرکت یا سازمان خاصی توافق نکرده ایم. مشارکت هم به گونه ای نیست که در نوع آیتم ها تاثیرگذار باشد و بیشتر در قالب تبلیغات محیطی در برنامه حضور خواهد داشت.
 
این تهیه کننده در ادامه تعدادی از آیتم ها را برشمرده و افزود: حمل توپ با سطل، انتقال آب با کاسه های بالای کلاه، زدن پنالتی با توپ بادکنکی، کیک و تردمیل چهارلیتری، زدن گل همراه با سُرخوردن و افتادن در حوض کف، عبور از استخر از روی مکعب، گردونه و سرگیجه، استخر و شکل سازی بدن، پنالتی با عینک مخصوص از جمله آیتم های این مسابقه است.
 
مسابقه تلویزیونی "سیمرغ" در گروه اجتماعی شبکه سه سیما تولید می شود.

این مسابقه دارای 52 قسمت 60 دقیقه ای است و غلامعباس  قنبری و محسن تقوی زنوزی به طور مشترک تهیه کنندگی آن را برعهده دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.