شرکت غیر مجاز در مشهد که با تولید محصولات خوراکی و استفاده از برند شرکت دیگر اقدام به فروش به کالا و خسارات میلیاردی نموده بود، پلمپ شد.

سرهنگ بیدمشکی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه نماینده حقوقی یک شرکت خصوصی با محصولات خوراکی مبنی بر اینکه یک شرکت غیر مجاز با سوء استفاده از برند تجاری و نقض حقوق علامت تجاری آن شرکت، اقدام به توزیع محصولات در سطح استان کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
سرهنگ بیدمشکی ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده و همچنین اخذ اظهارات نماینده حقوقی شرکت مبنی بر اینکه تا کنون بالغ بر 3 میلیارد ریال خسارت بر آنان وارد شده است، کارآگاهان مبارزه با جرائم اقتصادی تحهقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.
 
این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: محل تولید این محصلات در ابتدا مشخص نبوده اما کارآگاهان موفق به کشف کارگاه غیرمجاز در جاده قوچان واقع در شهرک توس شدند که با هماهنگی مقام قضایی وارد کارگاه شدند.

 سرهنگ بیدمشکی  تصریح کرد: سرانجام کارآگاهان متوجه شدند مجوز تولیدات شرکت غیرمجاز مربوط به طبقات دیگر از شهرک صنعتی بوده و به طور غیرمجاز خط تولید مواد خوراکی در طبقه سی ام احداث شده که این فعالیت باعث نقض حقوق علامت تجاری شرکت معتبر و خسارت ناشی از آن شده است.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پرونده پس از تکمیل شدن به همراه متهم دستگیر شده به مقام قضایی ارجاع  و
شرکت غیر مجاز پلمپ شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار