"فایز ابوعیطه " سخنگوی جنبش فتح از آمریکا به سبب سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی که سرپوشی برای جنایات این رژیم فراهم کرده است به شدت انتقاد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سخنگوی جنبش فتح از آمریکا به سبب سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی که سرپوشی برای جنایات این رژیم فراهم کرده است به شدت انتقاد کرد.

 "فایز ابوعیطه "در گفتگویی با این شبکه از غزه درباره حوادث کنونی و حملات اسرائیل به نوار غزه و مواضع بین المللی بخصوص آمریکا در قبال آن گفت: باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا باید بداند روزانه دهها جنایت در غزه و مناطق دیگر روی می دهد که خشم انسان را بر می انگیزد. بر همین اساس ما موضع آمریکا را که در برابر جنایات علیه ملت فلسطین سکوت کرده است محکوم می کنیم. 

وی درباره حمایت آمریکا از این حملات و این که فتح چه اقدامی در این خصوص انجام داده است، گفت: من با شما در این خصوص موافق هستم. صرف سکوت در برابر این جنایات به منزله تامین پوشش برای اسرائیل است. ملت فلسطین سکوت آمریکا را در برابر جنایات اسرائیل به منزله پوششی برای این جنایات می داند. کسانی که این جنایات را مرتکب می شوند باید بدانند که این جنایات فراموش نمی شوند و مردم فلسطین حق دارند عاملان آنها را تحت پیگرد قرار دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار