سخنگوی نتانیاهو: یک میلیون اسرائیلی به پناهگاه‌ها گریخته‌اند/ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی: خسارات حملات موشکی را جبران می‌کنیم

در حالیکه وزیر دارایی رژیم صهیونیستی خبر از جبران خسارت‌های اسرائیلی‌ها داد، سخنگوی نخست‌وزیر این رژیم، اذعان کرد هم اکنون بیش از یک میلیون اسرائیلی از ترس پرتاب موشکها در پناهگاه زندگی میکنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المیادین، "یائیر لاپید" وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به اسرائیلی‌ها وعده داده است که خسارت های ناشی از بمباران موشکی را جبران می‌‌کند.

در عین حال سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با اشاره به اینکه در چند سال گذشته ده هزار موشک از نوار غزه به طرف جنوب فلسطین اشغالی پرتاب شده است، اذعان کرد هم اکنون بیش از یک میلیون اسرائیلی از ترس پرتاب موشک ها در پناهگاه زندگی می‌کنند. 

"اوفر جندلمن" در مصاحبه با شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی، مدعی شد: ما به وارد آوردن ضربات دردناک و دقیق به این جنبش ادامه خواهیم داد. ما در چند هفته گذشته سیاست خویشتنداری را در پیش گرفته بودیم، اما حماس تصمیم گرفت دهها موشک به سوی شهروندان ما شلیک کند و ما چاره ای نداشتیم که این عملیات دفاعی را آغاز کنیم. 

جندلمن افزود: گزینه حمله زمینی به غزه مطرح است و به همین علت چهل هزار نیروی ذخیره فراخوانده شدند. ارتش اسرائیل برای توسل به این گزینه آمادگی دارد. اگر تشکیلات خودگردان می خواهد به مذاکرات بازگردد باید ائتلاف با جنبش حماس را لغو کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار