ملی پوش وزن منفی 100 کیلوگرم جودو کشورمان گفت: پیش از این برای حریفانم ناشناخته بودم اما اکنون آنالیز بیشتری از مبارزات من دارند.

  محمدجواد محجوب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از اینکه نتوانستم در مسابقات جایزه  بزرگ مغولستان کسب مدال کنم، شرمنده ام. می‌دانم که توقع از من بیشتر است اما من هم‌چیزی کم نگذاشتم و به طور قطع در مسابقات آینده ( بازیهای آسیایی و جهانی )جبران می‌کنم.
وی ادامه داد: در مغولستان آمادگی کامل نداشتم و این موضوع هم در راستای تدارکاتی است که کادر فنی برای مسابقات مهم دیده‌اند، حریفم پیش از این یکی از سنگین وزنهای خوب دنیا بود و همه تلاشم را کردم و با تمام قوا جنگیدم فقط تاکتیکی که انتخاب کردم درست نبود.
محجوب افزودک با هماهنگی کادر فنی از آرش میراسماعیلی درخواست کرده‌ام که از این پس تمرین‌های من را زیر نظر بگیرد اطمینان دارم که با این کار روحیه‌ام دوچندان می‌شود.
میراسماعیلی هم قول داده که وقت بیشتری برایم بگذارد، نقاط ضعفم را برطرف می‌کنم تا بتوانم در میادین بعدی نتیجه بگیرم من هم می‌خواهم در جودو تاریخ‌ساز باشم و این را اثبات می‌کنم.
وی در خصوص تیم ملی جودوگفت: اکنون تیم جوان و آینده داری داریم که با یکدیگر همدل هستند. بچه‌های ما دیگر برای حریفان زنگ تفریح محسوب نمی‌شوند و مقابل نامداران تا دقایق آخر مبارزه پیش هستند اگر در مسابقات بیشتری شرکت کنند تجربه شان بالا می‌رود و با خودباوری می‌توانند نتایج قابل قبولی کسب کنند.
انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار