وزیر آموزش و پرورش دستور العملی را برای اجرای توافق نامه آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه سراسر کشور صادر کرد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش دستور العملی را برای اجرای توافق نامه آموزش و پرورش و حوزه های علمیه سراسر کشور صادر کرد.

این توافق نامه به منظور تحقق اهداف انسان ساز اسلام ، آرمان های بلند امام خمینی (ره)، شهدای گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری با تاکید بر اجرای مفاد توافقنامه شماره 131395 در تاریخ 19 مرداد سال90 و بخشنامه‌های الحاق (شماره 4654/140 مورخ اول خرداد 86، 140831 مورخ 28 شهریور 90، 10659، مورخ 3 بهمن 91 و 47518 مورخ 13 خرداد 92 است).

 گفتنی است، در این توافق نامه بر تعامل و همکاری وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در استفاده جهت‌دار، نظام مند و اثرگذار از ظرفیت های متقابل برای دست یابی به اهداف تحولی آموزش و پرورش رسمی عمومی کشور با رویکرد تربیت مبتنی بر آموزه‌های وحیانی قرآن و عترت تاکید شده است.

براین اساس،‌دبیر ستاد همکاری ها تشکیل جلسات ستاد و فعال کردن کارگروه‌های تخصصی، برای تقویت تعامل نظام‌مند و اثرگذار دو دستگاه، بررسی راهکارهای مناسب در چارچوب اسناد بالادستی و ضوابط و مقررات وزارت آموزش و پرورش و مدیریت حوزه های علمیه را برعهده دارد.

شایان ذکر است ؛این تفاهم نامه در 3 بند به امضای علی اصغرفانی وزیر آموزش و پرورش و آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر ، آموزش ، توافق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار